کد خبر: 37295 A

متن زهره سلطان‌آبادی برای کلهر و علیزاده و آرزوی معجزه برای محمدرضا شجریان

متن زهره سلطان‌آبادی برای کلهر و علیزاده و آرزوی معجزه برای محمدرضا شجریان

متن پست‌های اینستاگرامی زهره سلطان‌آبادی، نویسنده‌ای فرهیخته را پیش روی ما می‌گذارد...

ایران‌آرت: زهره سلطان‌آبادی را بیشتر به خاطر نسبتش با کیهان کلهر می‌شناسیم اما حضور چند سال اخیر او در شبکه‌های اجتماعی، نشان داده معرفی او صرفا با عنوان همسر نوزانده چیره‌دست کمانچه صحیح نیست. علاوه بر این‌که سال‌هاست برای اصلاح نژاد اسب‌های ایرانی تلاش می‌کند، متن پست‌های اینستاگرامی او، نویسنده‌ای فرهیخته را پیش روی ما می‌گذارد که مخاطب جدی ادبیات، عرفان و موسیقی ماست و از این رو، باعث خوشحالی است که چنین صفحاتی، پرطرفدار شوند و بیشتر به چشم بیایند.

سلطان‌آبادی در تازه‌ترین پست اینستاگرامی‌اش به حضور حسین علیزاده در کنسرت «شهر خاموش» کیهان کلهر پرداخته. ما هم دیروز طی گزارشی در ایران‌آرت به شرح این حضور پرداخته بودیم که با کلیک روی این تیتر می‌توانید آن را بخوانید: «کیهان کلهر در آغوش مهمان سرزده کنسرتش/ عکس».

13980407141826977177566710

او با انتشار تصویری از لحظه دیدار علیزاده و کلهر، عکسی که آزاده بشارتی آن را ثبت کرده، نوشته: «دوست عزیزی دارم که سالیان است باخبرم غمخوار و حامی موسیقیدان‌های بسیاری در سطوح مختلف است، چند شب پیش به تماشای یکی از کنسرت‌ها آمده بود، وقت خداحافظی کنار گوشم گفت: زهره! ایشان از آخرین دایناسورها هستند، به خوبی مواظبشان باش! تا دو سه شب پس از اجرا به‌محض اینکه در پشت صحنه با دوستان جمع می‌شدیم این جمله آخرین دایناسورها را تکرار می‌کردیم و می‌خندیدیم. چهارشنبه رسید و مهمانی که تمام آن روز منتظرش بودم از در درآمد. از دور لحظه دیده‌بوسی و مصاحفه این دو مرد را می‌دیدم، انگار تمام تاریخ موسیقی که از دوازده سالگی با زنان و مردانش با مُرده‌ها و زنده‌هاش زیسته بودم جلوی چشمم ورق می‌خورد. از تمام گذشته‌ای که سوادم و عمرم به آن قد می‌داد همین دو نفر سر پا و دست در کار مانده بودند. من با اشک، آخرین دایناسورها را تماشا می‌کردم، دست این یکی دورِ بازوی آن یکی به‌سختی پیچیده بود به رسم اعتماد و پشن گرمی و سر بر شانه هم به رسم همدلی و دلداری. فقط جای کسی مدت‌هاست خالیست، به امید معجزه‌ای هنوز در انتظاریم».

انتشار این متن، کامنت‌های پست سلطان‌آبادی را پر از آرزوی بهبودی برای محمدرضا شجریان، و آرزوی تندرستی برای کلهر و علیزاده کرده است.

حسین علیزاده محمدرضا شجریان کیهان کلهر زهره سلطان آبادی
نظرات خوانندگان
  • مهدي رفيعي
    پاسخ

    يكي از زيباترين توصيفاتي كه تا حالا از يك اسطوره شنيدم( آخرين دايناسورها) . قلب ايران براي شما مي تپد نامتان بسيار سنگين تلفظ مي گردد : استاد شجريان ، استاد كيهان خان كلهر ، استاد عليزاده

  • ناشناس
    پاسخ

    کیهان، حسین و محمد رضا شماها عشق تمامین

  • آرزوی سلامتی ،تندرستی ودرخشش هرچه بیشترورسیدن به بالاترین قله ی موفقیت درجهان رابرای استادکلهرکه ازهم استانی عزیزبنده هستندوباعث افتخاری بس بررگ است برای استان کرمانشاه وهمچنین برای همسرباوقار،زیبا،وفرهیخته ی ایشان وهمچنین استادشجریان عزیزواستادعلیزاده این اسطوره های تکرارنشدنی موسیقی ایران راازخداوندمنان خواستارم

    • علی

      سخنی گذار نگفته آیم که .استادان،شجریان؛کلهر وعلی زاده امروز سه رکن اصلی موسیقی ایران هستند

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین