کد خبر: 37278 A

فقیهه سلطانی و یک گاز کوچولو در شهرزاد

فقیهه سلطانی و یک گاز کوچولو در شهرزاد

نمایش "یک گاز کوچولو" به کارگردانی فقیهه سلطانی از ماه آینده در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

ایران آرت: فقیهه سلطانی از اجرای تئاتر "یک گاز کوچولو" به کارگردانی خود در پردیس تئاتر شهرزاد خبر داد.

وی گفت: این نمایش به تهیه‌کنندگی مهدی خان‌احمدی و نویسندگی فرزانه سهیلی از اول مردادماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت. مهسا مهجور، نورا هاشمی، گیلدا حمیدی، افشین غیاثی و محمدرضا جوکار بازیگران این اثر هستند.

این بازیگر و کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرگزاری آنا اظهار کرد: اجرای "یک گاز کوچولو" به دلیل تمدید اجرای "شاه‌ماهی" یک ماه به تعویق افتاد و امیدوارم از اول مرداد نمایش را روی صحنه ببریم. در طول تمرین هم مشکلاتی پیش آمد و مجبور شدیم که یک یا دو بازیگر را عوض کنیم؛ اما خوشبختانه کار بسیار خوب پیش رفت و تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشتیم.

وی در باره داستان یک گاز کوچولو نیز گفت: چهار پنج سال بود که دنبال اجرای این متن بودم. طرحی را برای نگارش متن به فرزانه سهیلی دادم که البته بازنویسی نهایی هم با خودم بود.سه دوست قدیمی پس از این که در یک شب از یک مرد به ظاهر جذاب فریب می‌خورند، یکدیگر را می‌یابند.آنها وقتی می‌فهمند که آن مرد جذاب در حقیقت یک دراکولا بوده، تصمیم می‌گیرند آخرین شب از زندگی خود را در هتلی مجلل گذرانده و پیش از ساعت دوازده شب و قبل از تبدیل‌شدن به دراکولا و آسیب‌رساندن به دیگران، شجاعانه به زندگی خود خاتمه دهند.

کارگردان یک گاز کوچولو عنوان کرد: قصه هرکدام از این سه زن روی صحنه شکل می‌گیرد و سرنوشت متفاوت ایشان در نهایت تکان‌دهنده است.در مجموع، با یک داستان چندلایه فلسفی و روان‌شناختی سرو کار داریم و قصه از زمانی آغاز می‌شود که این سه زن وارد هتل می‌شوند.

 

فقیهه سلطانی تئاتر شهرزاد شاه ماهی یک گاز کوچولو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین