کد خبر: 37265 A

آزاده صمدی و سیامک انصاری در فدراسیون فوتبال

آزاده صمدی و سیامک انصاری در فدراسیون فوتبال

فیلم کمدی "خط استوا" با بازی سیامک انصاری، فرهاد اصلانی و آزاده صمدی ساخته خواهد شد.

ایران آرت: اتفاقات فوتبال به خصوص در سطح کلان باعث شده که سینماگران نیز این بار به سراغ فدراسیون فوتبال رفته و فیلمی در ژانر کمدی در این رابطه خواهند ساخت.

به گزارش ورزش سه، رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال قبل از سفر به اجلاس سالانه کنفدراسیون فوتبال آسیا در اثر یک ناهماهنگی با دردسر مواجه شده و تمام برنامه  هایشان به هم می ریزد.

این داستان فیلم " خط استوا" به کارگردانی اصغر نعیمی است که در حال حاضر کادر بازیگرانش را برای ساخت این فیلم کامل می کند. آخرین بازیگر مطرحی که به این مجموعه اضافه شده آزاده صمدی است اما قبل از آن دو بازیگر محبوب اینروزها سیامک انصاری و فرهاد اصلانی هستند.

01415798

فیلم" خط استوا" یک فیلم کمدی است و آنطور که از خط داستانی و بازیگرانش می توان پیش بینی کرد این است که فیلم نگاهی انتقادی به وضعیت مدیریت فدراسیون فوتبال در مقطعی خاص خواهد داشت.

فوتبال در سینمای ایران و حتی جهان به آن اندازه که محبوبیت دارد مورد توجه قرار نمی گیرد. البته این نشانه بی تفاوتی صنعت بزرگی مثل سینما به فوتبال نیست بلکه ذات و نحوه برگزاری فوتبال باعث شده که تهیه کنندگان و استودیوهای فیلمسازی کمتر تمایل داشته اند به سمت آن بروند. سابقه و بررسی های زیاد کارشناسان سینما بخصوص در هالیوود تا الان به این نتیجه رسیده است که ویژگیهای بازی فوتبال به گونه ای است که دخل و تصرف داستانی آن را کاملا تحت تاثیر قرار می دهد.

اما به نظر می رسد خط استوا با انتخاب بخشی از فوتبال که  از دردسرهای ساخت سینمایی یک مسابقه فوتبال- که هنوز در سطح سینمای جهان نیز کار دشواری است-دور است سعی دارد مجموعه افراد دست اندرکار در اداره فوتبال را به تصویر بکشد.

 

آزاده صمدی فرهاد اصلانی اصغر نعیمی فیلم کمدی خط استوا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین