کد خبر: 37261 A

تاخیر در اکران فیلم جدید رابرت دنیرو و آل پاچینو

تاخیر در اکران فیلم جدید رابرت دنیرو و آل پاچینو

کارگردان فیلم "ایرلندی" که بازیگرانی همچون رابرت دنیرو و آل پاچینو در آن بازی می‌کنند اعلام کرد تماشاگران پاییز امسال منتظر این فیلم نباشند.

مارتین اسکورسیزی کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده و هنرپیشه و تاریخ‌دان ایتالیایی _آمریکایی فیلم و سینما است. او را با فیلم‌های "خیابان‌های پایین شهر"، "راننده تاکسی"، "گاو خشمگین"، "رفقای خوب" و البته دوستی و همکاری متناوبش با بازیگر بزرگ سینما، رابرت دنیرو می‌شناسند.

به گزارش خبرآنلاین، این کارگردان که در حال ساخت فیلمی با نام "مرد ایرلندی" است، اعلام کرده پس از تمام شدن مرحله فنی و کامل شدن جلوه‌های بصری، این فیلم را بعد از جشنواره‌های پاییزی به نمایش درخواهد آورد.

اسکورسیزی در گفت‌وگویی اعلام کرده است: "پاییز منتظر "مردایرلندی" نباشید، تصمیم دارم اکران آن را به بعد از جشنواره‌های نیویورک، ونیز، تلوراید منتقل کنم بنابراین تا بعد از این جشنواره‌ها از "مرد ایرلندی" خبری نخواهد بود." 

به گزارش ایران‌آرت، فیلم جدید اسکورسیزی با حضور رابرت دنیرو و آل پاچینو ساخته شده است. در این فیلم قرار است از تکنیک جوان کردن بازیگرها استفاده شود و بر این اساس رابرت دنیرو و آل پاچینو نسبت به سن و سال خود چند سالی جوان‌تر خواهند شد.

مارتین اسکورسیزی پیشتر اعلام کرده بود که استفاده از جلوه‌های ویژه رایانه‌ای برای جوان ساختن بازیگرهای فیلمش او را نگران کرده و امیدوار است این اتفاق به کیفیت فیلم "مرد ایرلندی" لطمه‌ای وارد نکند. 

 

آل پاچینو رابرت دنیرو رابرت دنیرو+ آل پاچینو مرد ایرلندی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین