کد خبر: 37256 A

شرلوک هلمز جدید سینما پیدا شد

شرلوک هلمز جدید سینما پیدا شد

هنری کویل در فیلمی با ع نوان "انولا هولمز" نقش "شرلوک هولمز" را بازی می‌کند

ایران آرت: هالیوود دهه‌ها است که به "شرلوک هلمز" در داستان‌های "آرتور کانن دویل" علاقه نشان می‌دهد. اقتباس‌های مختلفی از این شخصیت تاکنون با بازیگرانی چون "بندیکت کامبربچ"، "رابرت داونی جونیور"، "جرمی برت"، "ایان مک‌کلن"، "پیتر کوشینگ" و بسیاری دیگر ساخته شده. شب گذشته گزارش شد که کار هالیوود با شرلوک تمام نشده اما این بار در یک فیلم جدید زیر سایه‌ی خواهرش "انولا" قرار دارد.

ورایتی گزارش می‌دهد که استودیوی لجندری با "هنری کویل"‌برای بازی در نقش شرلوک در مقابل "میلی بابی براون" ستاره‌ی "چیزهای عجیب" (Stranger Things) در نقش انولا در فیلمی تحت عنوان "انولا هولمز" (Enola Holmes) به توافق رسیده است. این فیلم از رمان "معماهای انولا هولمز" نوشته‌ی "نانسی اسپرینگر" اقتباس می‌شود و ماجرای معماهایی را روایت می‌کند که توسط خواهر کوچکتر شرلوک گره‌گشایی می‌شوند.

کارگردانی "انولا هولمز" به "هری بردبیر" سپرده شده که بیشتر با سریال جاسوسی "کشتن ایو" (Killing Eve) شبکه‌ی HBO شناخته می‌شود. نویسندگی فیلم را "جک ثورن" (His Dark Material) برعهده دارد.

به گزارش سی نما، کویل که برای استودیوی برادران وارنر نقش "سوپرمن" را بازی کرده، اخیراً در فیلم اکشن "مأموریت غیرممکن – فال‌اوت" ظاهر شده و فیلمبرداری سریال فانتزی "ویچر" (The Witcher) را چند هفته قبل به پایان رسانده. شایعه‌ی جدایی او از نقش محبوب "سوپرمن" سال گذشته به گوش رسید اما نمایندگان او این ادعا را رد کردند. او در "انولا هلمز" در مقابل براون قرار می‌گیرد که با "چیزهای عجیب" به موفقیت و شهرت رسید و به تازگی فیلم شکست خورده "گودزیلا: سلطان هیولاها" را روی پرده داشت.

"هلنا بونهام کارتر" یکی دیگر از بازیگران فیلم خواهد بود که در فیلم‌های مختلفی دیده شده. از پروژه‌های "تیم برتون" گرفته تا چندگانه‌ی "هری پاتر". او اخیراً در فیلم "۸ یار اوشن" (Ocean’s 8) و سریال برنده‌ی امی "تاج" (The Crown) نت‌فلیکس ظاهر شده است.

فیلمبرداری "انولا هولمز" از تابستان امسال آغاز می‌شود تا در سال ۲۰۲۰ اکران شود.

 

هالیوود شرلوک هلمز هنری کویل شرلوک هولمز انولا هولمز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین