کد خبر: 37229 A

واکنش عجیب جان اسنو به چهره قدیمی خودش/عکس

واکنش عجیب جان اسنو به چهره قدیمی خودش/عکس

کیت هرینگتون با دیدن چهره‌ی ده سال جوان‌تر خودش در تصاویر پشت صحنه فریاد می‎زند: "برو گمشو!"

ایران آرت: فصل هشتم و پایانی "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) یکی از جنجالی‌ترین فصل‌های تاریخ تلویزیون را رقم زد و هواداران را راضی نکرد، اما شبکه برای به دست آوردن دل آن‌ها به ویدیوی پشت صحنه‌ی فصل اول متوسل شده و بازیگران را گرد هم جمع کرده. این ویدیو تنها بر روی دیسک‌های بلو-ری سریال عرضه و میزبانی آن را "کنان اوبرایان" برعهده داشته است.

شبکه‌ی HBO شب گذشته بخشی از این گردهمایی با حضور "میزی ویلیامز"، "سوفی ترنر"، "کیت هرینگتون" و "آیزک همپستد رایت" را منتشر کرده و واکنش آنان به تصاویر پشت صحنه از فصل اول را به اشتراک گذاشته است. اما به نظر می‌رسد که بازیگران از دیدن ویدیوهای قدیمی تنها شکنجه می‌شوند.

ویلیامز از ۱۲ سالگی بازی در سریال را آغاز کرده، بنابراین واکنش او به دوران کودکی‌اش دیدنی است. اما واکنش هرینگتون به چهره‌ی ده سال جوان‌تر خودش جذاب‌تر از سایرین است. او با دیدن سیمای جوانی خود شرمگین شده و خطاب به تصاویر می‌گوید: "برو گمشو!"

photo_2019-06-27_19-31-39

به گزارش سی نما، "کلکسوین کامل"‌ بلو-ری "بازی تاج‌وتخت" از ۳ دسامبر با بسته‌بندی چوبی و با کیفیت 4K UHD به فروش می‌رسد. این مجموعه که هنوز قیمت آن مشخص نیست، شامل تمامی هشت فصل سریال و محتویات اضافی دیگر از جمله مستند "آخرین دیدبانی" (The Last Watch)، صحنه‌های حذف شده، یک انیمیشن کوتاه در مورد داستان و لوکیشن‌ها، تفاسیر صوتی، و مصاحبه‌ای ۳۰ دقیقه‌ای با "دیوید بنیاف" و "دی.بی. وایس" در مورد تاریخچه‌ی سریال می‌شود. در ویژه‌برنامه اوبرایان بازیگران فصل‌های پیشین مثل "جیسون موموآ" و "شان بین" هم حضور دارند.

"بازی تاج‌وتخت" می گذشته به پایان رسید و موفق نشد انتظارات هواداران را برآورده سازد. بسیاری از بازیگران سریال از جمله "لینا هیدی" و "امیلیا کلارک" از اپیزودهای پایانی ابراز ناامیدی کرده‌اند. با این حال، رکورد بینندگان شبکه با قسمت ششم از فصل هشتم شکسته شد و پربیننده‌ترین اپیزود تاریخ شبکه‌ی کابلی HBO شناخته شد.

 

بازی تاج و تخت جان اسنو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین