کد خبر: 37208 A

دردسر تازه برای جیمز باند نفرین شده/ مرد ۴۹ ساله دستگیر شد

دردسر تازه برای جیمز باند نفرین شده/ مرد ۴۹ ساله دستگیر شد

پیدا شدن دوربین مخفی در سرویس بهداشتی زنانه پاینوود تازه‌ترین دردسر در پروژه نفرین‌شده "باند ۲۵" است.

ایران آرت: پلیس منطقه تیمز ولی انگلستان مردی ۴۹ ساله را به اتهام کار گذاشتن دوربین مخفی در سرویس‌های بهداشتی زنانه استودیو پاینوود بازداشت کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، پیتر هارتلی هفته گذشته دستگیر و در روزهای ابتدایی این هفته تفهیم اتهام شد. استودیو پاینوود در حاشیه لندن محل تولید بیست و پنجمین فیلم از مجموعه سینمایی "جیمز باند" است و هنوز معلوم نیست مردی که به قصد چشم‌چرانی در سرویس‌های بهداشتی زنانه این استودیو دوربین کار گذاشته، با عوامل و گروه تولید "باند ۲۵" یا مجموعه پاینوود چه ارتباطی دارد.

پنجشنبه گذشته پرنس چارلز با حضور در استودیو پاینوود با کارگردان، بازیگران و دیگر اعضای گروه تولید بیست و پنجمین فیلم جیمز باندی دیدار و گفتگو کرد.دانیل کریگ (بازیگر نقش جیمز باند)، رالف فاینس (بازیگر) و کری فوکوناگا (کارگردان) از جمله چهره‌هایی بودند که سر صحنه "باند ۲۵" همراه شاهزاده ولز حضور یافتند.

پیدا شدن دوربین مخفی در سرویس بهداشتی زنانه پاینوود تازه‌ترین دردسر در پروژه نفرین‌شده "باند ۲۵" است؛ فیلمی که پس از چند بار تغییر کارگردان، سرانجام به فوکوناگا سپرده شد. اوایل ماه جاری میلادی روی دادن اشتباهی کوچک در یک انفجار مدیریت‌شده سر صحنه به آسیب دیدن یک نفر و نابودی بخشی از تجهیزات صدابرداری انجامید.

ماه می گذشته قوزک پای کریگ در جریان فیلمبرداری یک صحنه آسیب دید و او ناچار شد پایش را به تیغ جراحان بسپرد. به همین دلیل تولید تا بهبودی ستاره اصلی عقب افتاد. گفته می‌شود صحنه‌های درگیری کریگ و رامی ملک (ضدقهرمانی اصلی) بسیار پرتنش است. "باند ۲۵" برای اکران در آوریل ۲۰۲۰ آماده می‌شود.

 

جیمز باند دنیل کریگ جیمز باند 25
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین