کد خبر: 37162 A

شبنم قلی‌خانی با شاگردانش در شانو/ عکس

شبنم قلی‌خانی با شاگردانش در شانو/ عکس

شبنم قلی‌خانی نمایش "تنها راه ممکن" را با همراهی شاگردها و هنرجویانش به تماشاخانه شانو می‌برد.

ایران آرت: نمایش "تنها راه ممکن" به نویسندگی محمد یعقوبی و کارگردانی شبنم قلی‌خانی از روز چهارشنبه پنجم تیرماه ساعت ۲۱ در تماشاخانه شانو به صحنه می رود.

در این اثر نمایشی آرام احمدی نیا، مهدی افشاری، محمد بختیاری، سعید بینا، نگین پزشکی، فاطمه پریدار، کیانا تاجیک، الهه جامی، محمد حاجی محمدی، پارسا خسروی، امیرحسین رحمانی، فردین رحمان پور، سعید ره نورد، علیرضا رئیسی، ماکان سیگارچی، ندا سهرابیان، گلناز شیرانی، زهرا عبدالهی، دینا غلامی، امیر فرمانی، امیرحسین مرادی، کامیار مهدیزاده، نگار مهری، محسن مولایی و محمدرضا نیکزاد به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است که اپیزودهای "تنها راه ممکن" برش هایی از وضعیت ما در این دنیاست و اگرچه در انتها آب پاکی را روی دست ما میریزد که تنها راه ممکن برای حکم فرما شدن خوبی بر دنیا، ناممکن است و عدالتی در این، برای آدم ها نیست اما در ذات خود امیدی نهفته دارد چرا که تئاتر است و تئاتر با نشان دادن دنیا را بهتر میکند. بر روی صحنه تنها راه ممکن، غیر ممکن نیست.

156426436

پس از چند تجربه کارگردانی در دهه ۸۰، تنها راه ممکن دومین تجربه کارگردانی شبنم قلی‌خانی به همراه هنرجویان و شاگردانش در عرصه بازیگری است؛ او پیش از این نمایش شایعه بی اساس را در دی ماه به همراه هنرجویان دوره قبل خود در تماشاخانه مهرگان به صحنه برده است.

علاقمندان جهت تهیه بلیت این نمایش میتوانند به سایت تیوال و یا گیشه تماشاخانه شانو مراجعه کنند.

 

محمد یعقوبی شبنم قلی خانی تماشاخانه شانو تنها راه ممکن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین