کد خبر: 36993 A

جیمی لنیستر "بازی تاج و تخت" در نقشی جدید

جیمی لنیستر "بازی تاج و تخت" در نقشی جدید

نیکولای کاستر-والدو بازیگر نقش جیمی لنیستر سریال "بازی تاج و تخت" در فیلمی درباره آژانس استعدادیابی هالیوود بازی می‌کند.

ایران آرت: استودیو FX رسما خبر از پیوستن بازیگران جدیدی به جدیدترین درام آزمایشی خود، تحت عنوان Gone Hollywood، داده که درباره آژانس استعدادیابی هالیوود در دهه ۸۰ است. هنرپیشه معروف سریال "بازی تاج و تخت"، نیکولای کاستر-والدو و جاناتان پرایس بازیگر فیلم "همسر" برای بازی در نقش‌های اصلی فیلم قرارداد امضا کرده‌اند تا به بازیگرانی همچون جان ماگارو، لولا کرک، بن اسکنتزر و جاد هیرچ بپیوندند. تد گریفین سازنده، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی فیلم است.

این فیلم ماجرای گروهی از مدیران استعداد یاب است که نمی‌توانند درصد کاری خود را بالا ببرند و درگیر افزایش قسمت‌ها در این صنعت، شکست کاری و تغییر فیلم برای همیشه می‌شوند. این فیلم متشکل از قهرمانان تخیلی و شخصیت‌ها و رویدادهای سرگرم کننده واقعی است.

ماگارو، کاستر-والدو، کرک، اسکنتزر، پرایس و هیرچ به ترتیب نقش‌های الی زلر، جک‌دووو، ابی جینکسط رابی ریسی، بنی لاندو و لو کرتزمن را ایفا می‌کنند.

این پایلوت، نلسون فرنکلین، اریک لانگ، سارا راموس، پتا سرجنت و جرمی شاموس را در اختیار دارد.

به گزارش سینماگیمفا، گریفیتن این پایلوت را کارگردانی خواهد کرد و شورانر آن نیز هست. اسکات رودین، الی بوش، گارت باچ، شان رایان و مارنی هاچمن تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

کاستر-والدو برای بازی در نقش جیمی لنستر در سریال فانتزی "بازی تاج و تخت" شناخته شده که به تازگی فصل هشت آن به پایان رسید. او برای بازی در این نقش، نامزد دریافت جوایز امی و SAG بهترین نقش مکمل مرد شد.

 

بازی تاج و تخت نیکولای کاستر والدو فیلم همسر تد گریفین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین