کد خبر: 36941 A

اولین عکس‌ها از زنان کوچک سینما

اولین عکس‌ها از زنان کوچک سینما

نخستین تصاویر رسمی از فیلم پرستاره "زنان کوچک" به کارگردانی گرتا گرویگ منتشر شد.

ایران آرت: "گرتا گرویگ" در اولین فیلم بلند خود پس از "لیدی برد" بار دیگر با "سرشا رونان" و "تیموتی شالامی" همکاری کرده و "مریل استریپ"، "لورا درن" و "اما واتسون" را هم به بازیگران فیلم افزوده است.

مجله‌ی "ونتی فر" اولین تصاویر رسمی از فیلم پرستاره‌ی "زنان کوچک" (Little Women) که از رمان "لیوئیزا می الکات" اقتباس شده را منتشر کرده است. بازیگران فیلم شامل "سرشا رونان" و "تیموتی شالامی" زوج فیلم "لیدی برد"، "الایزا اسکنلان" در نقش "بث"، "اما استون" در نقش "مگ"، و "فلورنس پیو" در نقش "ایمی" می‌شوند. "مریل استریپ"، "لورا درن" و "باب ادنکرک" نیز بازیگران نقش‌های مکمل خواهند بود.

با وجود آنکه فیلم جدید کارگردان "لیدی برد" به رمان محبوب الکات وفادار مانده و برای فیلمبرداری به ماساچوست سفر کرده، اما به نظر می‌رسد که گرویگ و بازیگرانش نگاهی مدرن انداخته باشند به مضامین قصه.

به گزارش سی نما، گرویگ به ویژه رابطه‌ی شخصیت "جو" با بازی رونان و "لوری" با بازی شالامی که یکی از پیوند‌های کلیدی در داستان است را زیر ذره‌بین قرار داده. گرویگ در مصاحبه با "ونتی فر" می‌گوید: "جو دختری با یک نام پسرانه است و لوری پسری با اسمی دخترانه. این دو به نحوی همزاد یکدیگرند." گرویگ اضافه می‌کند:‌ "اشتباه نیست اگر سرشا را خوش‌تیپ و تیموتی را خوشگل توصیف کنیم. هر دو بازیگر کیفیتی دوجنسیتی برخوردارند که موجب می‌شود برای این شخصیت‌ها انتخابی درست باشند."

little-women-photos-ss10

گرویگ برای نگارش فیلمنامه‌ی "زنان کوچک" به نامه‌ها و خاطرات الکات مراجعه می‌کند و برای نمونه یکی از جملات جو در مورد عشق‌ورزی آزادانه و عمیق از همین متن‌ها بیرون کشیده می‌شود. این شور و اشتیاق در کتاب "زنان کوچک" واکاوی نمی‌شود.

گرویگ که خود تحت تأثیر خواهران مارچ است می‌گوید: "تک تک آن‌ها در مسیری که انتخاب کرده‌اند جدی‌اند و هر کدام در یک فرم هنری استعداد دارد. جو می‌نویسد، مگ بازیگر است، ایمی نقاشی می‌کند، و بث پیانو می‌نوازد."

سونی پیکچرز فیلم "زنان کوچک" گرویگ را در تاریخ ۲۵ دسامبر سال ۲۰۱۹ روی پرده خواهد برد.

little-women-photos-ss02

little-women-photos-ss05

little-women-photos-ss06

 

مریل استریپ اما استون زنان کوچک گرتا گرویگ تیموتی شالامه سرشا رونان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین