کد خبر: 36937 A

خیز دوباره برای شکستن رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ

خیز دوباره برای شکستن رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ

"انتقام‌جویان: پایان بازی" برای شکستن رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ دوباره با صحنه‌های جدید اکران می‌شود.

ایران آرت: احتمال شکسته شدن رکورد "آواتار" (Avatar) توسط "انتقام‌جویان: آخر بازی" (Avengers: Endgame) قوت گرفت. درحالی که نزدیک به دو ماه از تاریخ اکران این فیلم گذشته، اما برای دومین بار با تصاویر و صحنه‌های جدید روی پرده خواهد رفت.

"کوین فایگی" مدیر استودیوی مارول که در کنفرانس خبری "مرد عنکبوتی: دور از خانه" در لندن حضور یافته بود، ساعاتی پیش در مصاحبه با "کامیک‌بوک" تأیید کرد که "آخر بازی" دوباره در سالن‌های سینما اکران می‌شود، اما در این نسخه صحنه‌های جدیدی وجود دارد که در اولین اکران فیلم وجود نداشتند. به گزارش سی نما، فایگی می‌گوید: "این کار را خواهیم کرد. نمی‌دانم اعلام شده یا نه، و اینکه چه اطلاعاتی منتشر شده… اما بله ما هفته‌ی آینده این کار را انجام خواهیم داد."

بنابراین "انتقام‌جویان: آخر بازی" از همین هفته‌ی آینده با تصاویر و صحنه‌های جدید مجدداً روی پرده خواهد رفت. به این ترتیب هواداران سراسر دنیا این فرصت را خواهند داشت که پیش از دیدن "مرد عنکبوتی: دور از خانه" یک بار دیگر وقایع "آخر بازی" را مرور کنند.

این اقدام مارول به رکوردشکنی "آخر بازی" هم کمک خواهد کرد. تا امروز چهارشنبه، "آواتار" به کارگردانی "جیمز کامرون" همچنان با ۲.۷۸۸ میلیارد دلار پرفروش‌ترین فیلم تاریخ است و "انتقام‌جویان: آخر بازی" با ۲.۷۴۳ میلیارد دلار در تعقیب آن است. بنابراین به نظر می‌رسد که با اکران مجدد آخرین قسمت از "حماسه‌ی ابدیت" با ترفند اضافه شدن صحنه‌های جدید، فیلم علمی تخیلی کامرون باید به رده‌ی دوم پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما سقوط کند.

 

آواتار انتقام جویان انتقام جویان: پایان بازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین