کد خبر: 36625 A

ماجرای عجیب جسیکا چستین و جک جیلنهال در جمعه سیاه

ماجرای عجیب جسیکا چستین و جک جیلنهال در جمعه سیاه

"تام کلنسی دیویژن" با بازی جسیکا چستین و جک جیلنهال برای پخش از نتفلیکس ساخته می‌شود.

ایران آرت: یوبی‌سافت در حین برگزاری نمایشگاه E3 اعلام کرد که نت‌فلیکس امتیاز پخش اقتباس سینمایی بازی "تام کلنسی دیویژن" (Tom Clancy’s The Division) را خریداری کرده است. این بدان معناست که فیلم مانند دیگر عناوین شبکه، به محض انتشار از طریق سرویس نت‌فلیکس در دسترس قرار می‌گیرد. در این فیلم "جسیکا چستین" و "جیک جیلنهال" به ایفای نقش می‌پردازند.

یوبی‌سافت ضمن تأیید همکاری با نت‌فلیکس اعلام کرد به زودی اطلاعات بیشتری از فیلم در اختیار هواداران قرار می‌دهد. به فاصله‌ی کوتاهی پس از این، تیزری از فیلم از طریق صفحه‌ی توئیتر نت‌فلیکس منتشر شد و جزئیات تازه‌ای از داستان را فاش می‌کرد.

به گزارش سی نما، "دیوید میلچ" کارگردان "جان ویک"‌ و "ددپول ۲" کارگردانی "دیویژن" را برعهده دارد. تاریخ انتشار فیلم هنوز مشخص نیست اما کارگردان در مصاحبه‌هایش تأکید کرده بود که پروژه به سرعت در حال پیشرفت است.

داستان فیلم در آینده‌ای نزدیک روی می‌دهد وقتی که یک ویروس در روز "جمعه‌ی سیاه" از طریق اسکناس شیوع پیدا می‌کند و جان میلیون‌ها نفر در نیویورک را می‌گیرد. گروهی از شهروندان که برای شرایط بحرانی آموزش دیده‌اند سعی می‌کنند بازماندگان را نجات دهند.

یوبی‌سافت با اقتباس سینمایی از بازی‌های ویدیویی خود بیگانه نیست. اقتباس از "کیش آدم‌کش"‌ (Assassin’s Creed) که بدون تردید مهم‌ترین چندگانه‌ی استودیو است در گیشه عملکرد درخشانی نداشت، همانگونه که دیگر اقتباس‌های سینمایی از بازی‌های ویدیویی نداشته‌اند، اما "دیویژن" ممکن است شرایط را تغییر دهد. در فیلم "کیش آدمکش" بازیگرانی چون "مایکل فاسبندر" و "ماریون کوتیار" ایفای نقش کردند.

بازی "دیویژن" در حال حاضر دارای بیش از ۲۰ میلیون پلیر است.

 

جسیکا چستین بازیگر زن نتفلیکس جک جیلنهال دیوید میلچ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین