کد خبر: 36491 A

شروع مجدد فعالیت‌های گروه موسیقی آریان

شروع مجدد فعالیت‌های گروه موسیقی آریان

گروه موسیقی آریان که کار خود را از سال 78 آغاز کرد، پس از چند سال فعالیت‌های خود را از سر می‌گیرد.

ایران آرت: پیام صالحی خواننده گروه آریان از بازگشت این گروه قدیمی موسیقی پاپ و برگزاری کنسرت گروه آریان خبر داد.

به گزارش ایران‌آرت، صالحی که خواننده، گیتاریست و یکی از بنیانگذاران آریان است اعلام کرد: "با کمک‌ها و حمایت‌های شما عزیزان انشالله منتظر خبرهای خوب برای جمع شدن مجدد اعضای گروه آریان و دیدن شما باشید. مذاکراتی صورت گرفته است. به امید دیدار شما در اولین کنسرت..."

این در حالی است که علی پهلوان یکی دیگر از خوانندگان گروه چندی سالی است در استرالیا زندگی می‌کند و به احتمال فراوان شاهد بازگشت او به کشور نیز خواهیم بود. پهلوان نیز چندی پیش در یکی از مصاحبه‌هایش از احتمال شروع مجدد فعالیت‌های آریان خبر داده بود. 

گروه موسیقی پاپ آریان تاکنون پنج آلبوم رسمی به نام‌های "گل آفتابگردون"، "و اما عشق"، "تا بی‌نهایت ..."، "بی تو با تو" و "خداحافظ" را منتشر کرده است.

همکاری با کریس دی برگ خواننده مشهور ایرلندی در قطعه "The words i love you"  نقطه عطف این گروه موسیقی به شمار می‌رود که برای نخستین بار در سال 1387 توسط این گروه در تهران اجرا و با استقبال مخاطبان مواجه شد.

"آریان" در اسفند ماه سال 93 با انتشار آلبوم "خداحافظ" و انتشار کتاب نت و شعر کلیه آهنگ‌های اجرا شده توسط گروه در دوجلد، به کار خود خاتمه داده بود. 

 

موسیقی پاپ علی پهلوان گروه آریان پیام صالحی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین