کد خبر: 36472 A

اولین تصویر از ماجراجویی‌های جدید زن شگفت‎انگیز

اولین تصویر از ماجراجویی‌های جدید زن شگفت‎انگیز

اولین پوستر قسمت جدید فیلم "زن شگفت‌انگیز" با بازی گل گدوت منتشر شد.

ایران آرت: هنوز نزدیک به یک سال تا اکران "زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" (Wonder Woman 1984) باقی مانده، اما تصویری از فیلم منتشر شد که لباس جدید شخصیت اصلی رونمایی می‌کند. "پتی جنکینز" کارگردان فیلم در واکنش به خبر غیبت "دی‌سی کامیکس" و برادران وارنر از کامیک کان سن دیه‌گو در ماه آینده، در صفحه‌ی توئیتر خود اولین پوستر فیلم را ارسال کرده و تأیید کرده است که کمپین تبلیغاتی فیلم به صورت رسمی از دسامبر امسال آغاز می‌شود.

در این پوستر "دایانا" یا "زن شگفت‌انگیز" با بازی "گل گدوت" در زره طلایی به کلی جدیدی دیده می‌شود و در پس‌زمینه اشکال رنگارنگی از حرف W نقش بسته. گدوت نیز با ارسال متنی در شبکه‌های اجتماعی نوشت بسیار مشتاق است فیلم را هر چه زودتر با مردم به اشتراک بگذارد.

در پوستر جدید زن شگفت‌انگیز برای اولین با زره "عقاب طلایی" دیده می‌شود، ظاهری که پیش از این شایعه‌ی وجودش در قسمت جدید فیلم به گوش می‌رسید. به گزارش سی نما، جنکینز ژانویه‌ی گذشته در مصاحبه‌ای در مورد زمان وقوع حوادث فیلم گفته بود: "ما رویکرد متفاوتی به آن دوران داشته‌ایم، هرچند نسخه‌های جالبی از آن زمان در فیلم‌ها وجود دارد. به عنوان کسی که دوران کودکی را در دهه‌ی ۱۹۸۰ گذرانده باید بگویم لباس‌های مسخره و مضحکی وجود داشتند که من باور نمی‌کنم روزی آن‌ها را پوشیده‌ام."

33

کارگردان در ادامه می‌گوید: "اما از طرفی موسیقی و هنر آن دوران شگفت‌آور بود. بنابراین به نظر من دهه‌ی ۸۰ بشر در بهترین و افراطی‌ترین حالت خود قرار داشت. زمانی بود که ما می‌توانستیم هر کاری انجام دهیم و به بهایش فکر نمی‌کردیم. بنابراین ما به این نسخه از دهه‌ی ۸۰ وفادار مانده‌ایم، جایی که از دیجیتال خبری نیست و به چند شوخی بسنده نشده. در واقع در بسیاری از موارد با جاه‌طلبانه‌ترین و زیباترین نسخه‌ی دهه‌ی ۸۰ است."

همانگونه که از عنوان "زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" برمی‌آید، شخصیت اصلی فیلم در دهه‌ی ۱۹۸۴ یک ماجراجویی را از سر می‌گیرد. بازیگران نقش‌های مکمل این فیلم شامل "کریس پاین"، "استیو ترور"، "کریستن ویگ" در نقش "چیتا" و "پدرو پاسکال" در قالب شخصیت نامشخص می‌شوند.

به نظر می‌رسد آغاز کمپین تبلیغاتی "زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" در دسامبر به معنای انتشار اولین تریلر فیلم در ایام کریسمس و همزمان با اکران "جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر" و "جومانجی ۳" باشد.

فیلم‌های بعدی دی‌سی شامل "جوکر" در تاریخ ۱۰ اکتبر، "پرندگان شکاری" (Birds of Prey) در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰، "زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰، "بتمن" (The Batman) در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱، "جوخه‌ی انتحار" (The Suicide Squad) در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ و "آکوامن ۲" در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ می‌شود.

 

گل گدوت زن شگفت انگیز زن شگفت انگیز ۲
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین