کد خبر: 36465 A

افشاگری مدونا علیه مردی که خط قرمزها را شکست

افشاگری مدونا علیه مردی که خط قرمزها را شکست

ملکه موسیقی پاپ از پیشنهاد بی‌شرمانه هاروی واینستین به خود پرده برداشت.

ایران آرت: در حالی که طی دو سال اخیر بیش از 80 زن هاروی واینستین را متهم به آزار جنسی کرده‌اند و پرونده آزارهای جنسی متعدد تهیه‌کننده هالیوود در جریان است، مدونا ستاره موسیقی پاپ نیز به جمع چهره‌های سرشناسی پیوست که علیه این تهیه‌کننده بدنام دست به افشاگری می‌زند. 

مدونا می‌گوید هاروی واینستین زمانی که با هم کار می‌کردند "خط قرمزها" را شکسته است. این دو در سال ۱۹۹۱ برای تبلیغ مستند "مدونا: راستی یا شهامت" در تور به سر می بردند. این فیلم را شرکت "میرامکس" که تحت نظر واینستین اداره می‌شد پخش کرده بود.

"میرامکس" در سال ۲۰۱۷ و با افشای آزارهای جنسی هاروی واینستین، او را از مدیریت این شرکت کنار گذاشت و در مارس ۲۰۱۸ نیز اعلام ورشکستگی کرد.

مدونا به تازگی در گفتگو با نیویورک‌تایمز گفته است که واینستین با آن‌که در آن زمان متأهل بود به او پیشنهاد بی‌شرمانه، در حالی که او هیچ علاقه‌ای به برقراری چنین رابطه‌ای نداشت.

مدونا تأکید کرده است که واینستین به دلیل قدرت زیادی که داشت و موفقیت فیلم‌هایی که تهیه کرده بود، جزو تهیه‌کننده‌های موفق هالیوود به شمار می‌آمد و بسیاری از زنان مجبور بودند رفتارهای ناشایست او را تحمل کنند.

 

مدونا هاروی واینستین آزار جنسی آزار جنسی هالیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین