کد خبر: 36464 A

پایان سریال "لوسیفر" اعلام شد

پایان سریال "لوسیفر" اعلام شد

نت‌فلیکس فصل پنجم و پایانی سریال "لوسیفر" را می‌سازد

ایران آرت: همزمان با انتشار فصل چهارم "لوسیفر" (Lucifer)، نت‌فلیکس اعلام کرد که فصل پنجم این درام کامیک بوکی را هم به تولید خواهد رساند.

شبکه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: "از اینکه هواداران "لوسیفر" در سراسر دنیا از این مجموعه در نت‌فلیکس استقبال کردند بسیار هیجان‌زده‌ایم و مشتاق آنیم همان پایانی عظیمی را تقدیم‌شان کنیم که از مدت‌ها قبل انتظارش را می‌کشند."

به گزارش سی نما، "لوسیفر" پخش خود را از فاکس آغاز کرد اما پس از سه فصل در آن شبکه کنسل شد. سپس نت‌فلیکس سریال را احیا کرد و وعده داد تا دو فصل دیگر ادامه‌اش دهد. "ایلدی مودروویچ" و "جو هندرسون" تهیه‌کنندگان مجموعه در این باره می‌گویند: "از نت‌فلیکس به خاطر احیای سریال برای فصل پایانی و مهیا کردن فرصتی برای تمام کردن داستان "لوسیفر" به شکل مورد نظرمان قدردانی می‌کنیم. مهمتر از همه از هواداران پرشوری تشکر می‌کنیم که ما را حمایت کردند. بهترین لحظات سریال در راه است!"

در ماه می سال ۲۰۱۸ وقتی سریال کنسل اعلام شد، هواداران باعث شدند این مسئله به بحث شماره‌ی یک در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود و سریال برای ادامه یافتن به فروش گذاشته شود. نت‌فلیکس سپس پیش‌قدم شد و امتیاز تولید و همچنین پخش بین‌المللی و داخلی سه فصل سریال را که در اختیار آمازون و هولو بود خریداری کرد.

نت‌فلیکس آمار بینندگان فصل چهارم را مانند دیگر عناوینش اعلام نکرده، اما طبق اعلام نت‌فلیکس بریتانیا که برخی از اطلاعات را به اشتراک می‌گذارد، "لوسیفر" در بین ۱۰ سریال برتر شبکه جای دارد. "لوسیفر" با تعداد ۷۷ اپیزود تا پایان فصل پنجم، مانند "نارنجی مد جدید است" (Orange Is the New Black) با ۹۱ و "خانه‌ی پوشالی" (House Of Cards) با ۷۳ اپیزود یکی از طولانی‌ترین سریال‌های شبکه خواهد بود.

"لوسیفر" براساس شخصیت‌های کتاب‌های کامیک به نویسندگی "نیل گیمن"، "سم کیث" و "مایک درینگنبرگ" ساخته می‌شود و بازیگرانی چون "تام الیس"، "لارن جرمن"، "ریچل هریس"، "دی‌بی وودساید"، "لزلی-آن برنت"، "ایمی گارسیا"، "تریشا هلفر"، "اسکارلت استوز" و "کوین الخاندرو" در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان سریال در مورد ارباب دوزخ "لوسیفر مورنینگ‌استار" با بازی الیس است که به پلیس لس آنجلس و کارآگاهی به نام "کلوئی دکر" (جرمن) یاری می‌رساند.

 

نتفلیکس لوسیفر سریال پربیننده کامیک بوک جو هندرسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین