کد خبر: 36439 A

16 سلبریتی معروف دو رگه/عکسها

16 سلبریتی معروف دو رگه/عکسها

ایران آرت: طبق آخرین آمار منتشر شده، ۲/۹ درصد از جمعیت آمریکا را افراد چند رگه تشکیل می دهد. صنعت سرگرمی آمریکا هم از این مسأله مستثنا نیست و بخش قابل توجهی از چهره های مشهوری که در حوزه های سینما، موسیقی و مد فعالیت دارند، در حقیقت، دو رگه یا چند رگه هستند.

در ادامه سلبریتی‌هایی که احتمالاً نمی‌دانستید چند رگه هستند معرفی می‌شوند. این مطلب توسط سایت روزیاتو گردآوری شده است. 

کریستینا آگیلرا

محل تولد: آمریکا

1

این خواننده ی پرطرفدار که به صدای خاص و پرقدرتش مشهور است، از سمت پدر ریشه ای اکوادوری دارد و از سمت مادری، هلندی، اسکاتلندی، آلمانی و ایرلندی است.

دمی لواتو

محل تولد: آمریکا

2

این خواننده ی جوان و محبوب، از سمت پدر، اصلیتی مکزیکی و از سمت مادر اصلیتی ایرلندی دارد.

ونتورت میلر

محل تولد: آمریکا

3

این بازیگر هالیوودی، که بیشتر به خاطر بازی در سریال محبوب «فرار از زندان» (prison Break) شهرت دارد، اصل و ریشه ی او تقریباً به سراسر دنیا برمی گردد. اجداد پدری او آلمانی، انگلیسی، آفریقایی-آمریکایی و جامائیکایی و اجداد مادری او سوئدی، روسی، سوریه ای، هلندی و فرانسوی بوده اند.

آنجلینا جولی

محل تولد: آمریکا

4

این بازیگر زیبا و پرطرفدار هالیوودی، از سمت پدری، اسلونیایی و آلمانی و از سمت مادری، کانادایی- فرانسوی و هلندی است.

شای میچل

محل تولد: کانادا

5

ستاره ی سریال پرطرفدار «دروغگوهای کوچک زیبا» (Pretty Little Liars)، از سمت پدر، رگ و ریشه ای ایرلندی و اسکاتلندی و از سمت مادر، اصلیتی فیلیپینی دارد.

آدریانا لیما

محل تولد: برزیل

6

اصلیت این سوپرمدل زیبا و فرشته ی سابق برند مشهور ویکتوریا سکرت، به سوئیس، ژاپن، آفریقا، هند غربی و البته پرتغال برمی گردد.

وین دیزل

محل تولد: آمریکا

7

ستاره ی مجموعه فیلم اکشن «سریع و خشن» (Fast and Furious) گرچه هرگز پدر بیولوژیک خود را ندیده، اما او ریشه ای آلمانی و انگلیسی دارد. و از آنجایی که پدرخوانده ی او آفریقایی-آمریکایی بوده، دیزل را می توان فردی چند ملیتی دانست.

نیکی میناژ

محل تولد: ترینیداد و توباگو

8

این رپر مشهور، که در سال های اخیر طرفداران زیادی هم پیدا کرده، اصلیتی آفریقایی، سرخپوستی و ژاپنی دارد.

مگان مارکل

محل تولد: آمریکا

9

بازیگر سابق هالیوود که حالا عروس خاندان سلطنتی بریتانیا است و لقب دوشس ساسکس را دارد، اصلیتی آفریقایی-آمریکایی، هلندی و ایرلندی دارد.

کیانو ریوز

محل تولد: آمریکا

10

این بازیگر دوست داشتنی هالیوودی، علاوه بر بازیگری اش به شخصیت و روحیات خاصش هم مشهور است. این خاص بودن حتی در اسم او هم به چشم می خورد، چرا که اسم او به معنای «نسیم خنکی بر فراز کوهستان» است. اصلیت ریوز به هاوایی، انگلستان و چین برمی گردد.

نائومی کمبل

محل تولد: انگلستان

11

این سوپر مدل مشهور که تا به امروز با برندهای بزرگ و لوکسی همکاری داشته، از طرفی جامائیکایی و از طرفی دیگر، آفریقایی-چینی است.

کامرون دیاز

محل تولد: آمریکا

12

این بازیگر مشهور هالیوودی، که البته چند سالی است به گفته ی خودش، بازیگری را کنار گذاشته و خودش را بازنشست کرده، ریشه ای انگلیسی، آلمانی و کوبایی دارد.

دواین جانسون

محل تولد: آمریکا

13

این بازیگر محبوب هالیوودی، قبلاً به طور حرفه ای در ورزش کشتی فعالیت داشت. جالب است بدانید که علاقه به این ورزش و فعالیت در آن در خانواده ی او، از هر دو طرف، امری سابقه دار بوده و جانسون در حقیقت در خانواده ای کشتی گیر متولد شده. ریشه ی او از سمت پدری به سیاهپوستان نوا اسکوشیا و از سمت مادری به ساموآ برمی گردد.

ماریا کری

محل تولد: آمریکا

14

این خواننده ی پرطرفدار که به صدای منحصر به فردش مشهور است، اصلیتی آفریقایی-آمریکایی، ونزوئلایی و ایرلندی دارد.

شکیرا

محل تولد: کلمبیا

15

این خواننده ی مشهور گرچه به کلمبیایی بودن معروف است اما معنای اسم او در عربی «مملوء از نور آفتاب» است. او از طرف پدری لبنانی و از طرف مادری، کلمبیایی است.

ونسا هاجنز

محل تولد: آمریکا

16

اصلیت ستاره ی مجموعه فیلم پرطرفدار و نوجوانانه ی «دبیرستان موزیکال» (High School Musical)، به بومیان آمریکا، فیلیپین، ایرلند و چین برمی گردد.

 

آنجلینا جولی کامرون دیاز دواین جانسون ماریا کری آدریانا لیما سلبریتی شکیرا مگان مارکل راک کریستینا آگیلرا دمی لواتو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین