کد خبر: 36375 A

گسترش فعالیت‌های آمازون در حوزه کتاب

گسترش فعالیت‌های آمازون در حوزه کتاب

احداث کیوسک‌های کوچک کتابفروشی در سطح شهرهای بزرگ آمریکا تازه‌ترین اقدام آمازون برای گسترش فعالیت خود در زمینه ادبیات است.

ایران آرت: فروشگاه آمازون اعلام کرده است قصد دارد سیاست فروشگاه‌های فیزیکی خود را گسترش دهد و ظاهراً این کار را با احداث کیوسک‌های کوچک کتابفروشی در سطح شهرهای بزرگ آمریکا شروع کرده است.

به گزارش ایبنا، پیش از این آمازون فروشگاه‌های کتاب بزرگی در ایالت‌های مختلف آمریکا احداث کرده بود ولی ظاهراً این سیاست را به افتتاح کیوسک‌های کوچک کتابفروشی در سطح شهرها ترجیح داده است.

خبرها حاکی از این است که آمازون به طور چراغ خاموش در حال افزایش کیوسک‌های شخصی است که با مارک تجاری آمازون فعالیت می‌کنند. شواهد حاکی از این است که در حال حاضر آمازون در چهار شهر لس‌آنجلس، سانفرانسیسکو، ایلینویس و لاس وگاس از این کیوسک‌ها دارد.

البته هنوز آمازون به طور رسمی فعالیت کیوسک‌های کتابفروشی در سطح شهرهای مذکور را اعلام نکرده است ولی ظاهراً قصد دارد بدون تبلیغات و جنجال‌ خاصی فعالیت مجدد این کیوسک‌ها را از سرگیرد.

آمازون پیش از این گفته بود که قصد دارد کیوسک‌های کتابفروشی خود را تعطیل کرده و به جای آن فروشگاه‌های بزرگ و مجلل چهارستاره برای فروش کتاب احداث کند.

 

کتاب ادبیات آمازون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین