کد خبر: 36369 A

برادران روسو برای نتفلیکس سریال می‌سازند

برادران روسو برای نتفلیکس سریال می‌سازند

برادران روسو سریال انیمیشن "جادو: گردهمایی" را برای نت‌فلیکس می‌سازند.

ایران آرت: برادران روسو پس از هفت سال همکاری با دیزنی در "دنیای سینمایی مارول" به زودی یک  سریال انیمیشن می‌سازند. جو و آنتونی روسو کارگردانان "انتقام‌جویان: پایان بازی" (Avengers: Endgame) قرار است بازی محبوب "جادو" (Magic) را به نت‌فلیکس آورند.

دو برادر در پروژه‌ی بعدی خود با همکاری "آلسپارک انیمیشن" یک سریال انیمیشن اریجینال بر اساس بازی "جادو: گردهمایی" تولید می‌کنند. عنوان و صداپیشگان سریال هنوز معرفی نشده‌اند اما نت‌فلیکس تأیید کرده است که پروژه یک سریال انیمیشن خواهد بود.

به گزارش سی نما، "جادو: گردهمایی" یک مجموعه ورق بازی بود که در سال ۱۹۹۳ عرضه و توسط "ریچارد گارفیلد" خلق شده بود. هر بازی نماینده‌ی نزاعی بود میان جادوگرانی که تحت نام "پلین‌واکرها" شناخته می‌شدند و باید از طلسم‌ها و ابزارات خود برای شکست دشمنان استفاده می‌کردند. این بازی موجب افزایش قدرت تفکر استراتژیک می‌شد. برادران روسو تهیه‌کنندگی سریال را علاوه بر نگارش داستان به کلی جدید آن برعهده دارند.

روسوها می‌گویند: "ما یکی از هواداران و بازیکنان "جادو: گردهمایی" بوده‌ایم، بنابراین انیمیشنی براساس این بازی یکی از پروژه‌هایی است که همواره به تولیدش علاقه داشتیم."

"هنری گیلروی" نویسنده‌ی "شورشیان جنگ ستارگان" (Star Wars Rebels) و "جنگ ستارگان: جنگ‌های کلونی" (Star Wars: The Clone Wars) و "خوزه مولینا" نویسنده‌ی سریال "مأمور کارتر" (Agent Carter) نویسندگان اصلی و همکاران تهیه‌کننده‌ی این انیمیشن خواهند بود. "یوریاکی موچیزوکی" نیز به عنوان کارگردان ناظر و تهیه‌کننده در تولید پروژه همکاری می‌کند.

برادران روسو با تولید سریال‌های تلویزیونی بیگانه نیستند، هرچند بیشتر عناوین آن‌ها در این عرصه به سریال‌های کمدی شامل "پایان خوش" (Happy Endings)، "پرورش شکست‌خورده"‌ (Arrested Development) و "اجتماع" (Community) و تهیه‌کنندگی سریال اکشن  (Deadly Class) شبکه‌ی Syfy محدود می‌شود.

محبوبیت بازی "جادو" موجب شد نسخه‌ی دیجیتالی، یک رمان پرفروش، و مجموعه‌ای از کتاب‌های مصور آن منتشر شود. این بازی تاکنون به ۱۱ زبان در ۷۰ کشور دنیا عرضه شده است.

 

نتفلیکس برادران روسو انتقام جویان: پایان بازی جادو: گردهمایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین