کد خبر: 36356 A

هیاهوی فیلم جدید نتفلیکس در فضای مجازی

هیاهوی فیلم جدید نتفلیکس در فضای مجازی

"کمال" به کارگردانی ریچارد شپرد و با بازی آلیسن ویلیامز خیلی زود به گپ‌وگفت‌های فضای مجازی راه پیدا کرده است.

ایران آرت: نتفلیکس به‌ندرت آمار تماشاگرانش را برملا می‌کند و وقتی هم که این کار را می‌کند، چندان قابل اعتماد نیست! برای همین اغلب وقت‌ها تصمیم‌گیری درباره موفقیت یا عدم موفقیت یک پروژه اریژینال نتفلیکس را می‌توان از روی سروصدای پیرامون اثر در شبکه‌های اجتماعی بررسی کرد.

به عنوان مثال، نتفلیکس در مورد تریلر "قفس پرنده" با بازی سندرا بولاک اعلام کرد که ۴۵ میلیون بار در هفت روز ابتدای عرضه‌اش دیده شده است؛ اما خیلی‌ها در این خصوص تردید داشتند چون در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی چندان حرفی درباره فیلم نبود.

اما این بار اتفاقی معکوس روی داده است و به نظر می‌رسد تریلر ترسناک "کمال" / The Perfection واقعاً مورد توجه عمومی است.

به گزارش هنروتجربه، "کمال" به کارگردانی ریچارد شپرد و با بازی آلیسن ویلیامز که از ۲۴ مه (سوم خرداد) عرضه شده است، خیلی زود به گپ‌وگفت‌های فضای مجازی راه پیدا کرد.

البته عناصر ترسناک فیلم در زیرژانر "وحشت تن" یا "بادی هارِر" حال برخی را نیز به‌هم زده است ولی "کمال" این روزها به یک فیلم کالت نیمه‌شب در نتفلیکس بدل شده که طرفداران خاص خودش را دارد، به‌ویژه که برخی می‌گویند فیلم تحت تأثیر سینمای فیلم‌ساز موفق کره جنوبی چان‌ووک پارک است.

البته امتیاز میانگین منتقدان در سایت "متاکریتیک" شصت از صد است بر اساس نظر سیزده منتقد برجسته؛ که گویای وضعیت متوسط روبه‌بالای فیلم است.

 

نتفلیکس قفس پرنده فیلم کمال ریچارد شپرد آلیسن ویلیامز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین