کد خبر: 36319 A

شمشیر شاه آرتور در دستان دختر بازیگر/ عکس

شمشیر شاه آرتور در دستان دختر بازیگر/ عکس

اولین تصویر رسمی سریال "نفرین شده" با بازی کاترین لانگفورد منتشر شد.

ایران آرت: شبکه نت‌ فلیکس به تازگی اولین تصویر رسمی سریال فانتزی "نفرین‌شده" (Cursed) را در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرده که در این تصویر شاهد حضور کاترین لانگفورد، بازیگر نقش نیمو که نوجوانی بانوی دریاچه است هستیم که شمشیری مشابه به شمشیر شاه آرتور را در دست دارد و به نظر می‌رسد که در حال مبارزه با یک شخص یا گروه است.

نتفلیکس تایید کرد که سریال "نفرین شده" در سال ۲۰۲۰ از این سرویس استریم منتشر خواهد شد. این سریال اقتباسی از رمانی گرافیکی به همین نام اثر فرانک میلر و تام ویلر است که این دو وظیفه ساخت سریال آن را نیز بر عهده دارند و فصل اول سریال Cursed قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود.

3b02512e-e22b-4b2f-9d28-61888d96b62f

به گزارش زومجی، سریال "نفرین شده" اقتباسی متفاوت از افسانه‌های دنیای شاه آرتور را دنبال می‌کند و این سریال قرار است داستان نیمو را به تصویر بکشد. نیمو یک قهرمان نوجوان است که استعداد نهفته و مرموزی در خود دارد و سرنوشت او این خواهد بود که به بانوی دریاچه‌ی قدرتمند و البته محزون تبدیل شود. او بعد از مرگ مادرش، به طور ناگهانی با فردی به نام آرتور برخورد می‌کند؛ یک مزدور جوان که در تلاش است تا مرلین را پیدا کند و یک شمشیر باستانی را به مقصد مورد نظرش برساند. نیمو در طی جریان ماجراجویی و سفرش، تبدیل به نماد شجاعت و شورش علیه پالادین‌های قرمز ترسناک و همچنین پادشاه آنها یعنی اوتر پندراگون می‌شود.

کاترین لانگفورد و شبکه نتفلیکس پیش از این در سریال "سیزده دلیل برای اینکه" همکاری کرده بودند و او در این سریال نقش هانا بیکر را بر عهده داشت. همچنین لانگفورد اخیرا در فیلم "چاقوها بیرون" نیز به ایفای نقش پرداخته است.

علاوه بر لانگفورد، دوون ترل، گوستاو اسکاشگورد، پیتر مولان، شالوم برن، فرانکلین، دنیل شارمن، سباستین ارمستو، لیلی نیومارک، امیلی کوتس، بیلی جنکینز و چارلی ایلز، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Cursed حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

 

هالیوود کاترین لانگفورد سریال پربیننده سیزده دلیل برای اینکه سریال نفرین شده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین