کد خبر: 36308 A

کیانو ریوز به آنجلینا جولی می‌پیوندد

کیانو ریوز به آنجلینا جولی می‌پیوندد

کیانو ریوز در حال مذاکره است تا به فیلم "جاودانان" به کارگردانی "کلوئی ژائو" ملحق شود.

ایران آرت: به نظر می‌رسد که ستاره‌ی "جان ویک" می‌تواند مهارت‌هایش را در "دنیای سینمایی مارول" هم به رخ بکشد. هرچند که هواداران در مورد حضور "کیانو ریوز" به عنوان "وولورین" جدید خیال‌‌بافی می‌کنند، اما این احتمال وجود دارد که استودیوی مارول نقش به کلی متفاوتی به او بسپارد.

به گزارش سی نما، "ام‌سی‌یو کازمیک" گزارش می‌دهد که "کیانو ریوز" در حال مذاکره با استودیو است تا به فیلم "جاودانان" (The Eternals) به کارگردانی "کلوئی ژائو" ملحق شود. در صورت صحت این مدعا، ریوز باید در کنار "انجلینا جولی"، "کمیل نانجیانی" و "ریچارد مدن" نقش‌آفرینی کند که پیش از این به پروژه پیوسته بودند. این گزارش فاش نمی‌کند که ریوز چه نقشی را ممکن است برعهده بگیرد، اما اشاره می‌کند که مذاکرات همچنان ادامه دارند و هنوز قراردادی بسته نشده است.

"جاودانان" یکی از پروژه‌های مرموز مارول و یکی از معدود فیلم‌هایی است که تولیدش در فاز بعدی "دنیای سینمایی مارول" به تأیید رسیده است. "کوین فایگی" مدیر استودیوی مارول سال گذشته گفته بود در خصوص این فیلم بسیار هیجان‌زده است.

فایگی می‌گوید: "اینکه هواداران با "جاودانان" آشنایی ندارند اتفاقی بسیار خوبی است، زیرا بیشتر مردم با "محافظین کهکشان" (Guardians of the Galaxy) هم آشنا نبودند و چه باور کنید چه نکنید کسانی هم وجود داشتند که "انتقام‌جویان" و "مرد آهنی" را نمی‌شناختند. بنابراین به اعتقاد ما، مهم این است که داستان‌های جذابی برای روایت پیدا کنیم چه مردم در موردشان شنیده باشند چه نشنیده باشند و آن را به شگفت‌آورترین شکل ممکن به فیلم تبدیل کنیم."

فایگی اوایل امسال در حین بازاریابی "کاپیتان مارول" به "کلایدر" گفته بود: ""جاودانان" یک گروه است، اما تمایل داریم همه‌ی اعضای آن را به یکباره معرفی کنیم، برخلاف کاری که با اولین قسمت "انتقام‌جویان" کردیم. چیزی مانند "محافظین"، نه از لحاظ لحن، بلکه از جهت معرفی گروه جدیدی از شخصیت‌ها. "جک کربی" با "جاودانان" اثری ممتاز و شگفت‌انگیز خلق کرده که یک بازه‌ی زمانی ده‌ها هزار ساله را در بر می‌گیرد، و این چیزی است که تاکنون انجامش نداده‌ایم و به همین علت است که دنیای پسا-اندگیم را اینچنین جذاب می‌دانیم."

نباید فراموش کرد که "ام‌سی‌یو کازمیک" پیش از این گزارش داده بود که "نابودی" (Annihilation) عنوان "انتقام‌جویان: آخر بازی" خواهد بود و "ددپول" در قالب سریال در "دیزنی+" ادامه می‌یابد. با این حال، در فاز جدید "دنیای سینمایی مارول" هر اتفاقی ممکن است روی دهد.

 

آنجلینا جولی کیانو ریوز دنیای سینمایی مارول جاودانان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین