کد خبر: 36306 A

احساس شرم خواننده سرشناس از برگزیت

احساس شرم خواننده سرشناس از برگزیت

ایران آرت: التون جان اسطوره بریتانیایی موسیقی جهان در واکنش به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا یا همان برکزیت گفته که از اقدام کشورش برای خروج از اتحادیه اروپا احساس شرمساری می‌کند.

این خواننده ۷۲ساله، در روز ۲۹می و در آخرین اجرایش در شهر ورونا که از جمله اجراهای آخرین تور کنسرت زندگی اش است، گفت:"برای کشورم شرمنده ام که مردم را اینگونه تکه تکه کرد. بسیار مشتاق به مرگ سیاستمداران هستم؛ بخصوص سیاستمداران بریتانیایی. مشتاق به مرگ برکزیت هستم. من یک فرد اروپایی هستم؛ من احمق نیستم انگلیسی های استعمارگر امپریالیست احمق!"

این اولین بار نیست که جان به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا واکنش نشان می دهد. بر اساس گزارش نوا به نقل از گاردین، جان سال گذشته نیز گفته بود: "من فکر نمی‌کنم که در ابتدای این فرآیند، حقیقت به مردم گفته شده باشد. به مردم قول های مضحکی داده شد که از نظر اقتصادی قابل قبول نبود. خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا مثل رفتن به داخل ماز دادگاه همپتون با چشمان بسته است؛ ۱۶بار دور خودتون بچرخید تا راه خروج را پیدا کنید."

التون جان تا به امروز ۶بار فاتح جایزه‌ی گرمی شده و یکی از برترین خوانندگان تاریخ موسیقی به شمار می‌رود. ثروت او به مبلغ ۲۶۵میلیون دلار می‌رسد و سیصدو بیست و دومین مرد ثروتمند بریتانیا است.

 

خواننده التون جان خواننده راک برگزیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین