کد خبر: 36283 A

تاریخ بازگشت راکی به سینما مشخص شد

تاریخ بازگشت راکی به سینما مشخص شد

«آخرین خون» پنجمین و احتمالاً آخرین قسمت از چندگانه‌ی «رمبو» خواهد بود.

ایران آرت: اولین تریلر «رمبو: آخرین خون» (Rambo: Last Blood) که برای اولین بار در جشنواره‌ی فیلم کن رونمایی شده بود، شب گذشته رسماً عرضه شد تا هواداران اولین تصاویر از قسمت پنجم و احتمالاً پایانی چندگانه‌ی «رمبو» را که از سال ۱۹۸۲ با «اولین خون» (First Blood) آغاز شده ببینند.

به گزادش سی نما، در تریلری که از این صفحه قابل مشاهده است، «جان رمبو» زندگی ساده‌ای در یک مزرعه می‌گذراند و جملاتی که روی تصاویر شنیده می‌شود از رنج و وحشتی حکایت می‌کند که او در سال‌های گذشته تجربه کرده است. او اسیر رویدادهای ناگوار پیشین شده اما وقتی که فرصت مبارزه‌ی جدیدی دست می‌دهد، رمبو دوباره در میدان حاضر می‌شود.

چالش جدید رمبو در این فیلم رویارویی با یک کارتل مکزیکی است که گابریلا را می‌رباید، دختر زنی به نام ماریا که از رمبو مراقبت کرده بود. رمبو برای نجات دختر با خبرنگاری همکاری می‌کند که خواهر او هم توسط کارتل ربوده شده است.

«سیلوستر استالونه» در هفته‌های گذشته در جشنواره‌ی فیلم کن فاش کرده بود که فیلم مانند قسمت‌های قبلی اکشن است. او می‌گوید: «اتفاقات ناگواری روی می‌دهد. در این فیلم انتقامی سخت را خواهیم دید. افراد زیادی آسیب می‌بینند.» استالونه اضافه می‌کند: «رمبو با تلخی‌هایی رویارو می‌شود که بیشتر مردم با آن کنار می‌آیند. راکی متفاوت است، او خوش‌بین‌تر است. فلسفه‌ی خوش‌بینی و بدبینی در این دو شخصیت گنجانده شده.»

«آخرین خون» پنجمین و احتمالاً آخرین قسمت از چندگانه‌ی «رمبو» خواهد بود. «اولین خون» در سال ۱۹۸۲ روی پرده رفت و به دنبال آن «رمبو: اولین خون بخش ۲» در سال ۱۹۸۵، «رمبو ۳» در سال ۱۹۸۸ و «رمبو» در سال ۲۰۰۸ به نمایش درآمد. چهار قسمت اول این چندگانه بیش از ۲۹۴ میلیون دلار در آمریکا و ۷۲۷ میلیون دلار در سراسر دنیا فروختند.

استودیوی لاینزگیت «رمبو: آخرین خون» را در تاریخ ۲۰ سپتامبر امسال اکران می‌کند.

 

سیلوستر استالونه رمبو رمبو: آخرین خون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین