کد خبر: 36277 A

بازیگر زنی که می‌خواهد زمین را نجات بدهد

بازیگر زنی که می‌خواهد زمین را نجات بدهد

با اعلام کمپانی نتفلیکس، جینا رودریگز در فیلم جدید این کمپانی به نام "بیداری" ایفای نقش می‌کند.

ایران آرت: جینا رودریگز بازیگر برنده یک دوره جایزه بهترین بازیگر زن گلدن گلوب در فیلم جدید کمپانی نتفلیکس، به نام "بیدار" نقش یک سرباز سابق که با گذشته خود درگیر است را ایفا می‌کند.

کارگردان فیلم "کوداکروم" مارک راسو برای کارگردانی این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای که توسط خود او و برادرش و همچنین گِریگ پویریر نوشته شده، انتخاب شده است. پل شیف و کمپانی اینترتینمنت وان تهیه کنندگان این فیلم سینمایی هستند. رودرگز و برادران راسو میز به همراه مارک گوردونو چند تن دیگر، تهیه کنندگان اجرایی این پروژه هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این فیلم داستان یک اتفاق و رویداد جهانی را روایت می‌کند که تمام وسایل الکترونیکی را از بین می برد و توانایی بشریت را برای خوابیدن از آن‌ها می گیرد،در این میان آشوب به وجود آمده شروع به از پا درآوردن زمین می‌کند. شخصیت رودریگز در این میان سعی می کند از دختر خود دفاع کند در حالی که می خواهد قبل از آنکه خودش نیز عقلش را از دست بدهد زمین را نجات دهد.

رودریگز برای ایفای نقش در یک سریال، موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب شده است، او پیش از این با سریال کمدی "شخص بزرگ" با نتفلیکس همکاری کرده بود و اخیرا در فیلم "خانم بالا" به ایفای نقش پرداخته است. او همچنین با صداپیشگی نقش ولما دینکلی در انیمیشن کمدی به نام "اسکوب" با کمپانی دیزنی همکاری می‌کند.

 

هالیوود خانم بازیگر جینا رودریگز فیلم بیداری جینا رادریگز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین