کد خبر: 36257 A

کنسرت نیما رئیسی برای بازیگران و هنرمندان/ عکس

کنسرت نیما رئیسی برای بازیگران و هنرمندان/ عکس

از تازه‌ترین موزیک ویدیو نیما رئیسی در حضور بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون رونمایی شد.

ایران آرت: مراسم رونمایی از تازه ترین موزیک ویدیو "نیما رییسی" با نام "آسمان آبی" با حضور بازیگران و چهره های هنری در مجموعه سرنا برگزار شد.

در ابتدای مراسم، موزیک ویدیو "فانوس ماه" پخش شد. بعد از اتمام این ویدیو، نیما رییسی به روی استیج آمد و ضمن خوش آمد گویی به مهمانان، از اعضای ارکستر در خواست کرد که به روی استیج بروند.

این خواننده در ابتدای برنامه با احترام به درگذشت خواهر رهبر ارکسترش بیان کرد: سینا ذکایی از اعضای اصلی گروه ما که همه شما می‌دانید از نوازندگان و آهنگسازان بسیار خوب موسیقی ماست روز گذشته خواهر خود را از دست داد که همین اتفاق شوک بسیار بدی را به ما وارد کرد. جالب است بدانید که ما می‌خواستیم به دلیل همین اتفاق برنامه امشب را تعطیل کنیم اما با اصرارهای سینا ذکایی بود که باعث شد برنامه را اجرا کنیم. به هر حال لازم بود در برنامه امشب جای او را خالی کنم که به طور قطع زحمت‌های بسیاری برای برگزاری کنسرت من در اسفند ماه سال گذشته کشید.

نیما رئیسی

"گل سنگم"، "شانه"، "جام مدهوشی"، "سیاه چومه"، "آسمان آبی"، "فانوس ماه" و "مهتاب" قطعاتی بودند که در این شب اجرا شدند.

فروغ فضلی نوازنده پیانو، امین قیاسی نوازنده پرکاشن، مازیار حمد پور نوزانده گیتار الکتریک، سروش عمومی نوازنده درامز، مهرداد حامدی نوازنده گیتار باس، مهسا لواسانی نوازنده تار، کیمیا نیکپور نوازنده کمانچه اعضای ارکستر نیما رییسی را در این شب تشکیل می دادند.

الهام پاوه‌نژاد، شبنم مقدمی، فرزاد حسنی، علیرضا آرا، هدایت هاشمی، پرستو صالحی، گلاره عباسی، علیرضا اولیایی، گلچهر دامغانی، نیوشا بریمانی، بهار ارجمند، کوروش سلیمانی، شیوا ابراهیمی، امیرعلی نبویان، پوریا شکیبایی، محمد مرکبیان، حسین علیشیری و تعدادی دیگر از هنرمندان از مهمانان ویژه برنامه "آسمان آبی" بودند.

photo_2019-06-01_13-14-09

پرویز وکیلی ترانه سرا، سینا ذکایی تنظیم کننده، پویا رئیسی طراح کاور، کاوه عابدین و مازیار بابا باشی صدا بردار، کاوه عابدین میکس و مستر، مهران ممدوح فیلمبردار، علیرضا لاجورد عکاس و پویا رئیسی تدوین عوامل اجرایی دو موزیک ویدئو "آسمان آبی" و "فانوس ماه" را تشکیل می‌دهند.

لازم به ذکر است که نیما رییسی تیرماه و در تالار وحدت با اجرای قطعات نوستالژی به روی صحنه می‌رود.

الهام پاوه نژاد شبنم مقدمی هدایت هاشمی فرزاد حسنی نیما رئیسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین