کد خبر: 36175 A

خودکشی محمد علی نجفی

ایران آرت : محمد علی نجفی امروز پس از جلسه بازپرسی به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت و از یک راز بزرگ پرده برداشت. 

 محمد علی نجفی در خصوص خبر خودکشی وی که چند ماه پیش در خبرها منتشر شد گفت : این اتفاق در هتل لاله رخ داد.

وی در مورد اینکه علت خودکشی چه بود توضیحی نداد ولی بیان داشت که در نهایت خدمتکار هتل به وضعیت من در هتل مشکوک شد و در اتاق را باز کرده و با بدن نیمه جانم مواجه شد که بعد از انتقال به بیمارستان وضعیتم بهبود یافت.

در آن موقع رسانه های نزدیک به شهردار سابق تهران، دلیل بستری شدن او در بیمارستان را بیماری قلبی او اعلام کرده بودند و عجیب آن بود که آن روزها او ممنوع الملاقات اعلام می شد! 

پس از قتل رفتم قم خودم را بکشم

محمدعلی نجفی که در پی اعتراف به قتل همسر دوم خود برای انجام بازپرسی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده است، گفت: این اواخر گفتم من حاضرم هر چه دارم بدهم تا مهریه‌ات را پرداخت کنم اما می‌گفت می‌خواهم کاری کنم که از زندگی بیزار شوی.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از قوه قضائیه، محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران که در پی اعتراف به قتل همسر دوم خود برای انجام بازپرسی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده است گفت: مهریه همسرم ١٣٦٢ سکه بود و هر چقدر اصرار می‌کردم که از یکدیگر جدا شویم، قبول نمی‌کرد.

وی افزود: یک نهاد تماس‌های مرا شنود می‌کرد و در اختیار همسرم قرار می‌داده است که در این خصوص شکایت کردم، اما این موضوع انگیزه قتل نبوده است.

شهردار پیشین تهران گفت: بعد از این حادثه به سر خاک پدر و پدربزرگم رفتم که خود را بکشم؛ اما زمانی که با خود فکر کردم به این نتیجه رسیدم که قانون راه بهتری است و تصمیم گرفتم که خود را معرفی کنم.

متهم گفت: از وقتی که به عقد من درآمد از اردیبهشت پارسال تا دیروز مسائل ناموسی نبود، اما تهدید ناموسی زیاد می‌کرد و یکی از اصلی‌ترین مسائل دعوای ما همین موضوع بوده است. هر وقت صحبت از طلاق می‌کردیم شروع به شکستن وسایل خانه می‌کرد و با کارد حمله می‌کرد.

نجفی افزود: این اواخر گفتم من حاضرم هر چه دارم بدهم تا مهریه‌ات را پرداخت کنم اما می‌گفت می‌خواهم کاری کنم که از زندگی بیزار شوی.

شهردار پیشین تهران گفت: من به قصد کشتن نرفتم و می‌خواستم بترسانمش.

جزئیات قتل میترا

محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران در رابطه با قتل روز گذشته میترا استاد گفت: دیروز ایشان خواستند به حمام بروند و تلفن همراه من را هم با خودشان بردند تا با کسی تماس نگیرم بعد هم گفتند بعد از حمام به بیرون می‌روند و نگفتند کجا می‌روند و این باعث شد تا بعد از درگیری‌هایی که از قبل داشتیم من عصبانی شدم. 

او ادامه داد:  چون به تازگی وارد خانه شده بودیم آن را در جای امنی قرار نداده بودیم و اسلحه داخل کمد بود، من آن را برداشتم و بعد  این اتفاق رخ داد.

نجفی توضیح داد؛ هیچ کسی در این اتفاق دخیل نبود و من هم وقتی وارد حمام شدم قصد قتل را نداشتم و می‌خواستم ایشان را بترسانم تا به یک راه حلی راضی شوند. من اسلحه را برداشتم و از ایشان پرسیدم حاضری این ماجرا را تمام کنیم؟ وقتی اسلحه را دید، ترسید دستش را روی گردن من انداخت و نمی‌دانم از آن به بعد ۴ تیر از اسلحه خارج شد.

شهردار سابق تهران در رابطه با خبر خودکشی چند ماه پیش او در هتل لاله گفت: به خاطر اختلافاتی که داشتیم در هتل لاله خودکشی کردم، خواستم اینکار را در جایی انجام بدهم که کسی من را پیدا نکند اما کارکنان هتل لاله من را پیدا کردند.

محمد علی نجفی میترا استاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین