کد خبر: 36174 A

همسر اول نجفی:میترا می خواست به ما اسید بپاشد/شوهرم ناگهان عوض شد

همسر اول نجفی:میترا می خواست به ما اسید بپاشد/شوهرم ناگهان عوض شد

ایران آرت : رکنا نوشت: همسر اول نجفی گفت: شوهرم همیشه به من احترام می گذاشت حتی برای سوار شدن به آسانسور ابتدا با احترام کناری می ایستاد تا من داخل بروم و بعد خودش همراهم می آمد.

همسراول نجفی که از دستگیری شوهرش خیلی ناراحت بود با تاکید بر اینکه آنها از هم طلاق نگرفته و هنوز هم عاشقانه شوهرش را دوست دارد گفت:من و همسرم ۴۲ سال با هم زندگی کرده ایم و هیچ مردی به مودبی ایشان ندیده ام.

وی افزود: شوهرم همیشه به من احترام می گذاشت حتی برای سوار شدن به آسانسور ابتدا با احترام کناری می ایستاد تا من داخل بروم و بعد خودش همراهم می آمد.

این زن با ناراحتی ادامه داد: شوهرم ناگهان عوض شد باور ندارم این اتفاق افتاده باشد آرام تر از شوهرم کسی را سراغ ندارم او از وقتی با میترا استاد ازدواج کرد دیگر مرد سابق نبود دیگر اجازه نداشت به من و دخترش سر بزند تحت فشار بود حتی یکبار گفت شاید برای خلاصی از رفتارهای میترا مجبور به طلاق بشویم اما دلش به این کار نبود میترا بارها شوهرم را تهدید کرده بود به ما که خانواده اش هستیم اسید بپاشد و ضربه بزند و شوهرم برای اینکه ما در امان باشیم و حساسیتی وجود نداشته باشد رابطه مان را قطع کرده بود .

وی افزود: در نامه هایی که به دخترم داده نوشته که مراقب مادرت باش. او مرد خوبی است و می دانم الان تحت چه فشار عصبی ای است میترا یکسال فقط شوهرم را تهدید می کرد هنوز دلیلش را نمی دانم اما از وضعیت شوهرم خیلی نگرانم او حقش این نبود مردی بزرگ با اخلاق که ناگهان عوض شد و به خودش لطمه بزرگی زد.

 

محمد علی نجفی میترا استاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین