کد خبر: 36140 A

آلبوم همایون شجریان و علیرضا قربانی کی می‌آید؟

آلبوم همایون شجریان و علیرضا قربانی کی می‌آید؟

مهیار علیزاده درباره آخرین وضعیت آلبومی با آهنگسازی او و خوانندگی همایون شجریان و علیرضا قربانی توضیح داد.

ایران آرت: در حالی که برخی منابع نیمه اردیبهشت ماه امسال را زمان انتشار آلبوم مشترک همایون شجریان و علیرضا قربانی اعلام کرده بودند، با گذشت بیش از یک هفته از خردادماه، هنوز خبری از انتشار این آلبوم نیست.

مهیار علیزاده، آهنگساز این پروژه، روز گذشته با اشاره به پشت سر گذاشتن آهنگ سازی و ضبط این آلبوم مشترک به روزنامه خراسان گفت:"راجع به این موضوع تا چند وقت دیگر که آلبوم منتشر شود، اجازه مصاحبه ندارم. خبرهایی مبنی بر انتشار این آلبوم در آینده نزدیک وجود داشت که نمی‌توانم تاییدشان کنم چون آلبوم اکنون در اختیار همایون شجریان است و قرارمان این بوده که راجع به آن صحبت نکنیم."

سکوتی که دوست داریم تمام شود

چند سال پیش مهیار علیزاده، آهنگ ساز جوان و توانای کشورمان، از تهیه این آلبوم خبر داد. از آن جا که این اتفاق، یعنی همکاری دو خواننده بزرگ کلاسیک در قالب اجرای یک آلبوم مشترک، در طول تاریخ موسیقی کشور بی‌سابقه است، این خبر نوید فصل تازه‌ای را در موسیقی ایرانی می‌ دهد. آلبومی که به گفته آهنگ ساز جوانش، بخشی از مراحل ضبط و اجرای موسیقی آن توسط او در کشور چک و بخش دیگری از آن به صورت مشترک در استودیو "ترانه" و "کنگان پارسه" تهران انجام شده است.

حال، با این که در طول این چند سال، هر سه ضلع این آلبوم یعنی همایون شجریان، علیرضا قربانی و مهیار علیزاده، آثار مختلفی را در قالب آلبوم منتشر کرده‌اند، باید دید در چه زمانی سرنوشت این رویداد بزرگ مشخص خواهد شد و همایون شجریان و علیرضا قربانی، انتظار را برای دوستداران این آلبوم، تمام خواهند کرد و سکوت خود را درباره جزئیات این اتفاق بزرگ خواهند شکست یا دست کم با اعلام قطعی زمان انتشار آن، انتظار را برای دوستداران خود به پایان می‌رسانند.

 

همایون شجریان علیرضا قربانی مهیار علیزاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین