کد خبر: 36137 A

ورود ددپول به ماجرای مرد عنکبوتی

ورود ددپول به ماجرای مرد عنکبوتی

بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها ممکن است مارول شخصیت ددپول را در دنباله "مرد عنکبوتی" معرفی کند.

ایران آرت: یکی از مهمترین سؤالاتی که در مورد آینده‌ "دنیای سینمایی مارول" مطرح می‌شود این است که مارول چندگانه‌ی "ددپول" را چگونه به معرفی خواهد کرد. اکنون که قرارداد ادغام فاکس و دیزنی رسمی شده، "کوین فایگی" باید راهی برای پیوند زدن فیلم‌های محبوب "رایان رینولدز" به فاز جدید فیلم‌های استویو پیدا کند.

"ام‌سی‌یو کازمیک" در گزارش جدیدی اشاره می‌کند که فایگی و همکارانش در حال بررسی گزینه‌های متعددی برای آینده‌اند و با توجه به موفقیت "ددپول" و "ددپول ۲"، قصد دارند بر روی فیلم‌های رینولدز سرمایه‌گذاری کنند.

براساس این گزارش غیررسمی، فایگی و استودیوی مارول دست کم سه راه احتمالی پیش رو دارند تا "ددپول" بی‌نزاکت را وارد "دنیای سینمایی مارول" کنند. این گزینه‌ها شامل "ددپول ۳"، معرفی شخصیت در سریالی برای سرویس "دیزنی+"، و یا حتی دادن نقش کوتاهی به آن در سومین قسمت "مرد عنکبوتی" با همکاری سونی می‌شود.

به نقل از سی نما، البته هیچیک از این احتمالات به تأیید نرسیده است. تولید سریال برای "دیزنی+" بسیار غیرمحتمل است، چرا که آن‌ها محصولات خانوادگی را برای این سرویس در نظر گرفته‌اند و رینولدز که شاید بازی در یک سریال را رد کند، در آن صورت باید بسیار مؤدب باشد. این احتمال وجود دارد که سریال‌های کنسل‌شده‌ی مارول در نت‌فلیکس نیز به همین علت هرگز در دیزنی+ ادامه پیدا نکنند.

گزینه‌ی دیگر یعنی گنجاندن شخصیت در دنباله‌ بعدی "مرد عنکبوتی" پس از "دور از خانه" نیز احتمالی ضعیف است چرا که دیزنی در آن صورت به درآمدزایی نباید فکر کند. سونی تمام سود حاصل از فروش "مرد عنکبوتی" را از آن خود می‌کند، اما تولید این فیلم‌ها موجب شد "دنیای سینمایی مارول" گسترده‌تر شود و برای هر دو طرف منفعت داشته باشد. بنابراین بعید است که دیزنی اجازه دهد استودیوی دیگری از یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌هایش درآمدزایی کند.

برنامه‌های بعدی مارول برای فاز چهارم "دنیای سینمایی مارول" پس از اکران "مرد عنکبوتی: دور از خانه" اعلام می‌شود.

 

رایان رینولدز مرد عنکبوتی دنیای سینمایی مارول کوین فایگی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین