کد خبر: 36114 A

شکایت بهرام رادان از عوامل یک سریال

شکایت بهرام رادان از عوامل یک سریال

حاشیه‌های سریال "رقص روی شیشه" که از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود ادامه دارد.

ایران آرت: بهرام رادان طی روزهای گذشته رسما شکایت خود را از شرکت‌های تصویردنیای هنر، نماوا و سداد در مورد ابهامات مالی سریال "رقص روی شیشه" تسلیم مقامات قضایی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، الهه شریف وکیل این بازیگر مطرح سینما با بیان این مطلب افزود: طبق حکم شورای داوری خانه سینما، بخشی از درآمدهای سریال "رقص روی شیشه" بابت طلب موکل اینجانب از آقای گلستانه، متعلق به ایشان می‌باشد، ولی تا این لحظه هیچ پرداختی از طرف شرکت‌های مذکور صورت نگرفته است. بدین جهت دادخواستی به طرفیت شرکت‌های تصویر دنیای هنر و سرزمین شاتل و سداد و مدیرعاملان آنها تنظیم و با قطع و یقین به پیگیری قاطع قضایی، تسلیم مراجع قضایی گردیده است. 

سریال "رقص روی شیشه" در 26 قسمت از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. 

"رقص روی شیشه" یک ملودرام در سبک اجتماعی و عاشقانه در نکوهش مهاجرت و در ستایش خانواده است.[۳] رعنا و یغما، زندگی خوب و عاشقانه‌ای دارند اما زندگیشان را سایه رازهایی که پنهان کرده‌اند، تهدید می‌کند و همین پنهان‌کاری، ماجراهای هولناکی را برایشان رقم می‌زند.

مهتاب کرامتی، امیر آقایی، میترا حجار، هدی زین‌العابدین، مهرداد صدیقیان، سحر قریشی، ترلان پروانه و حامد کمیلی از دیگر بازیگران این سریال هستند. 

بهرام رادان رقص روی شیشه الهه شریف وکیل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین