کد خبر: 36086 A

زندگی پدرخوانده سیاه سوژه فیلم شد

زندگی پدرخوانده سیاه سوژه فیلم شد

برای دهه‌های متمادی، مشهورترین سرگرمی‌سازان، ورزشکاران و سیاستمداران به سراغ یک مرد می‌رفتند تا در لحظه‌های خطیر زندگی و فعالیت حرفه‌ای‌شان به آن‌ها مشاوره بدهد… آن مرد کلارنس آوانت است.

ایران آرت: "پدرخوانده سیاه" مستند پرتره تازه‌ای است که نتفلیکس بر اساس زندگی کلارنس آوانت، کارآفرین، تهیه‌کننده سینما و موسیقی تولید کرده است.

مستند "پدرخوانده سیاه" را رِجینالد هادلین کارگردانی کرده که از اوایل دهه ۱۹۸۰ فیلم‌سازی را آغاز کرد و برای تهیه‌کنندگی "جنگجوی زنجیرگسسته" (کوئنتین تارانتینو، ۲۰۱۲) نامزد اسکار هم شده است.

این مستند که به‌تازگی آنونس آن در فضای مجازی منتشر شده، درباره مردی است که حامی مردی بوده که چهره فرهنگ سیاهان را در چند دهه گذشته سروشکل داده است؛ برای همین در آنونس با عنوان "تأثیرگذار اصلی" به آوانت اشاره می‌شود که انگار واقعاً آن طور که باید مورد توجه و تحسین قرار نگرفته است.

به گزارش هنروتجربه، با این وجود، در مستند "پدرخوانده سیاه" جایگاه آوانت آشکار می‌شود و انگار شما با یک قدیس طرف هستید که فهرست بلندبالایی از چهره‌های قدرتمند و فوق‌العاده درباره‌اش حرف‌های جالب و شنیدنی می‌زنند؛ از باراک اوباما و بیل کلینتن رییس‌جمهورهای سابق ایالات متحده تا کویینسی جونز، اسنوپ داگ، لاینل ریچی، جری ماس، سِر لوشِن گرینجه،‌ جیمی فاکس و خیلی‌های دیگر.

در خلاصه "پدرخوانده سیاه" که از هفتم ژوئن (هفده خرداد) در نتفلیکس عرضه می‌شود، چنین آمده است: "برای دهه‌های متمادی، مشهورترین سرگرمی‌سازان، ورزشکاران و سیاستمداران به سراغ یک مرد می‌رفتند تا در لحظه‌های خطیر زندگی و فعالیت حرفه‌ای‌شان به آن‌ها مشاوره بدهد… آن مرد کلارنس آوانت است."

 

هالیوود پدرخوانده سیاه جنجگوی زنجیرگسسته کلارنس آوانت لاینل ریچی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین