کد خبر: 36085 A

اتمام حجت هریسون فورد با طرفداران ایندیانا جونز: ما با هم می‌میریم!

اتمام حجت هریسون فورد با طرفداران ایندیانا جونز: ما با هم می‌میریم!

هریسون فورد به صراحت اعلام کرد: "بعد از من هیچ‌کس ایندیانا جونز نخواهد بود. وقتی من بمیرم او هم می‌میرد. به همین سادگی."

ایران آرت: هریسون فورد بازیگر افسانه‌ای سینمای هالیوود برای بار پنجم در نقش "ایندیانا جونز" بازی می‌کند. فیلم جدید این سری از فیلم‌های پرطرفدار قرار است در ماه جولای سال ۲۰۲۱ اکران شود. این سوال همیشه وجود داشته که چه کسی پس از "فورد" در نقش این باستان شناس محبوب ایفای نقش خواهد کرد. در برنامه تودی شو از "فورد" به صورت مستقیم سؤال شد که دوست دارد چه کسی پس از او "ایدیانا جونز" باشد. او با خنده رو به "کریگ ملوین" مجری برنامه گفت: "این مسئله را متوجه نشدید؟ هیچ‌کس ایندیانا جونز نخواهد بود. وقتی من بمیرم او هم می‌میرد. به همین سادگی."

بر اساس گزارش‌های رسیده "کریس پرت" یا "کریس پاین" جزو گزینه‌های بازی در این نقش هستند. البته هنوز معلوم نیست کدام "کریس"، به نظر می‌رسد "فورد" دو "کریس" را اشتباه گرفته بود. "این راه بدی برای گفتن این خبر به کریس پاین است. من متأسفم مرد."

به نقل از 30نما، "شایا لباف" در فیلم "ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین" (Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull) در کنار "فورد" بازی کرد و بسیاری فکر می‌کردند که او قرار است "ایندیانا" بعدی باشد اما "فورد" این احتمال را رد کرد و گفت: "شایا می‌تواند کلاه خودش را بگیرد. من این کلاه را به دست آوردم."

فیلم "ایندیانا جونز ۵" که هنوز نام مشخصی ندارد به کارگردانی "استیون اسپیلبرگ" کارگردان دیگر فیلم‌های این مجموعه در حال ساخت است. "فورد" نیز در نقش شخصیت اصلی بار دیگر ظاهر می‌شود. "جاناتان کاسدان" پسر نویسنده فیلم "مهاجمان صندوق گمشده" (Raiders of the Lost Ark)، "لارنس کاسدان" فیلم‌نامه این فیلم را نوشته است. او جایگزین "دیوید کپ" شد.

"اسپیلبرگ" پیشتر اعلام کرده بود که این آخرین حضور "فورد" در نقش "ایندیانا جونز" خواهد بود اگرچه انتظار می‌رود که مجموعه همچنان ادامه پیدا کند. او همچنین اعلام کرده بود که "ایندیانا جونز" ممکن است در فرم یک زن ظاهر شود: "ما نام جونز را به جون تغییر دادیم. این کار هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند."

مجموعه فیلم‌های "ایندیانا جونز" با فیلم "مهاجمان صندوق گمشده" در سال ۱۹۸۱ به روی پرده سینما رفت و در ادامه "ایندیانا جونز و معبد مرگ" (Indiana Jones and the Temple of Doom) در سال ۱۹۸۴، "ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی" (Indiana Jones and the Last Crusade) در سال ۱۹۸۹، "ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین" (Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull) در سال ۲۰۰۸ ساخته شدند. در مجموع این چهار فیلم فروشی به ارزش دو میلیارد دلار در باکس آفیس داشتند.

 

کریس پرت هریسون فورد ایندیانا جونز کریس پاین شایا لباف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین