کد خبر: 36050 A

کشف دستگاه پوز در دفتر وزیر نفت

ایران آرت : روابط عمومی وزارت اطلاعات درباره اخبار منتشرشده در خصوص وجود دستگاه کارت‌خوان در دفتر وزیر نفت و حواشی پیرامون آن، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

پیرو مطالب و ادعاهای مطرح‌شده در برخی رسانه‌ها و تریبون‌ها درخصوص کشف تخلفات مالی در دفتر وزیر محترم نفت توسط وزارت اطلاعات اعلام می‌دارد:

1 ــ استفاده از پوز کارتخوان در دفتر وزیر نفت از سوی یک کارمند اداری آن دفتر بوده که این موضوع از سوی معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات پیگیری و با کارمند خاطی برخورد مقتضی صورت گرفت. اضافه می‌نماید متعاقباً به‌دستور وزیر محترم نفت، کارمند (قراردادی) یادشده، درآن زمان از ادامه خدمت معلق می‌گردد.

2 ــ گردش ده میلیارد تومانی پوزهای یادشده صحت ندارد، همچنین میزان گردش و تراکنش‌های ثبت‌شده در کارتخوان‌ها صرفاً دلیل بر وجود و اثبات تخلف و جرم احتمالی در تمامی تراکنش‌های ثبتی نمی‌باشد. مضافاً بررسی‌های تکمیلی پیرامون تراکنش‌های موجود در دستورکار قرار دارد.

3 ــ ادعای کشف مقادیری طلا و ارز  از نامبرده و یا دفتر وزیر محترم نفت کذب می‌باشد.

4 ــ ادعای بروز بحث و اختلاف بین وزرای نفت و اطلاعات پیرامون این قضیه کاملاً کذب و خلاف واقع می‌باشد، کما این‌که در سایر اقدامات مقابله با مفاسد در وزارت نفت، وزیر محترم نفت حمایت و پشتیبانی از اقدامات ضد فساد وزارت اطلاعات داشته‌اند.

5 ــ روابط عمومی وزارت اطلاعات انتظار دارد رسانه‌های محترم و دیگر صاحبان تریبون قبل از ذکر و انتشار اخبار و مطالب مرتبط با اقدامات وزارت متبوع، موارد را با این مرکز مطرح و پس از راستی‌آزمایی و اطمینان از صحت، اقدام به انتشار نمایند.

6 ــ در شرایطی که دشمن با تحمیل جنگ اقتصادی و تحریم‌های شدید نفتی، به‌دنبال شکستن قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی و آسیب به وحدت و انسجام ملی می‌باشد، دقت و هوشیاری سیاسی و انقلابی برای پرهیز از بروز اختلافات داخلی، ضرورت ملی و میهنی محسوب شده و انتظار دارد همه دلسوزان نظام با حفظ و رعایت اصول اخلاقی، در تقویت و همگرایی بیشتر جهت مقابله با دسیسه‌های دشمن خارجی کوشا باشند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات

 

ارز جنگ روابط عمومی نظام مقدس جمهوری اسلامی نفت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین