کد خبر: 36011 A

زن ابرقهرمان تلویزیون از ماه آینده می‌آید/ عکس

زن ابرقهرمان تلویزیون از ماه آینده می‌آید/ عکس

فصل سوم و پایانی "جسیکا جونز" در ماه ژوئن ۲۰۱۹ پخش می‌شود.

ایران آرت: اوایل سال جاری میلادی، نت‌فلیکس تولید دو سریال باقی مانده خود برای مارول شامل "جسیکا جونز" (Jessica Jones) و "پانیشر" (The Punisher) را کنسل اعلام کرد. آخرین فصل "پانیشر" در آن زمان روی ایر رفته بود، اما هواداران همچنان منتظر پخش فصل سوم "جسیکا جونز" ماندند. اکنون به نظر می‌رسد که انتظارات به پایان رسیده باشد و فصل بعدی این سریال هم در ماه ژوئن پخش شود.

صفحه‌ی توئیتر نت‌فلیکس به تازگی از عناوین جدیدی که "به زودی"‌ به سرویس خود اضافه می‌کند را اعلام کرده و در میان آن‌ها نام "جسیکا جونز" مارول هم به چشم می‌خورد. این توئیت هرچند تاریخ پخش سریال را فاش نمی‌سازد اما تردیدی وجود ندارد که برای انتشار در ماه ژوئن در نظر گرفته شده است.

پس از مشاجره‌ی جسیکا (کریستن ریتر) و "تریش واکر" (ریچل تیلور)، در فصل سوم "جسیکا جونز"‌ باید منتظر شخصیت اصلی بمانیم که روابط تیره‌ی خود را با دیگران اصلاح می‌کند و از طرف دیگر سعی کند یک روانی زیرک را به دام اندازد.

jessica-jones-the-defenders

به گزارش سی نما، انتظار می‌رود در فصل سوم ماجراجویی‌های "جسیکا جونز" به سرانجام برسد. ریتر پس از کنسل شدن سریال در شبکه‌های اجتماعی پیامی پراحساس ارسال کرد. او در این باره نوشت: "این انسان‌ها را به اندازه‌ی آسمان‌ها دوست دارم. بازی در نقش جسیکا در کنار بازیگران شگفت‌انگیز و بهترین عوامل حاضر در صنعت فیلمسازی در این پنج سال گذشته مانند یک رؤیا بود. قدردان تک تک لحظاتش هستم. ما بهترین هواداران را داریم. یک دنیا برای من ارزش دارید، نمی‌دانم چطور از شما تشکر کنم. فصل پایانی "جسیکا جونز" امسال عرضه می‌شود و من به نحوه‌ی اتمام سفر جی‌جی افتخار می‌کنم. دوست دارم شما هم هرچه زودتر سریال را ببینید."

فصل سوم و پایانی "جسیکا جونز" در ماه ژوئن ۲۰۱۹ پخش می‌شود.

Jessica-Jones

سریال پربیننده جسیکا جونز پانیشر ریچل تیلور کریستن ریتر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین