کد خبر: 35998 A

همسر سابق دنریس غیرتی شد/ جان اسنو باید ذوب می‌شد!

همسر سابق دنریس غیرتی شد/ جان اسنو باید ذوب می‌شد!

بازیگر نقش کال دروگو می‌گوید از اینکه اژدهای دنریس تارگرین پس از مرگ مادرش جان اسنو را ذوب نکرده عصبی است.

ایران آرت: اگر با تماشای قسمت پایانی "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) احساساتی شده‌اید، باید بدانید که "جیسون موموآ" در کنار شما است.

موموآ که در فصل اول سریال نقش "کال دروگو" را بازی کرده، اخیراً به اینستاگرام آمد تا به سلطنت "برن استارک" (آیزک همسپتد رایت) و همچنین مرگ "دنریس تارگرین" همسرش در سریال (امیلیا کلارک) به دست "جان اسنو" (کیت هرینگتون) واکنشی پرشور نشان دهد.

او وقتی متوجه می‌شود که جان به عنوان مجازات قتل دنریس به سمت "دیوار" تبعید خواهد شد، پیشنهاد تنبیه دیگری را مطرح می‌کند. به گزارش سی نما، موموآ می‌گوید: "بگذارید تکلیف این قضیه لعنتی را روشن کنم. کالیسی را می‌کشی و به همان گورستانی که بودی برمی‌گردی… وای خدای من! باید به بار بروم و با یک نفر کتک کاری کنم… احساس می‌کنم دیوانه شده‌ام. دیوانه شده‌ام. این چه وضعی است؟ دروگون باید این عوضی را ذوب می‌کرد. بار لعنتی هم بسته است!"

gameofthronesseason8episode6danydeaddragon

با توجه به اینکه موموآ پس از جدایی از سریال سرنوشت دنریس را مشتاقانه دنبال می‌کند، هواداران از این واکنش بازیگر چندان غافلگیر نشدند. از این گذشته خود کلارک هم از سرنوشت تلخ دنی مبهوت شده و با اشاره به خنجر جان در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" از بهت و شگفتی خود می‌گوید.

علاوه بر این، موموآ به تصویری که کلارک در صفحه‌ی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود این بار واکنشی ملایم‌تر نشان داد و نوشت: "عزیزم این اپیزود مرا نابود کرد. دیوانه‌وار دوستت دارم."

 

جان اسنو دنریس تارگرین کال دروگو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین