کد خبر: 35995 A

دوستی و دشمنی راکی با آرنولد/ شک ندارم از او بهترم!

دوستی و دشمنی راکی با آرنولد/ شک ندارم از او بهترم!

سیلوستر استالونه در کنفرانس مطبوعاتی جشنواره فیلم کن درباره ایده جدیدی که برای راکی دارد و همچنین دوستی و دشمنی‌اش با آرنولد شوارتزینگر صحبت کرد.

ایران آرت: بازیگر و کارگردان ۷۲ ساله آمریکایی که برای حضور در برنامه بزرگداشت خود به جشنواره کن رفته، در یک نشست پرسش و پاسخ با نمایندگان رسانه‌های گروهی شرکت کرد. استالونه با تاکید بر اینکه قصد ندارد در قسمت‌های بعدی "کرید" بازی کند، افزود: "در عوض یک ایده فوق‌العاده برای راکی دارم که حتی اگر ساخته هم نشود، می‌دانم به درد می‌خورد و جواب می‌دهد."

به گزارش همشهری آنلاین، ستاره هالیوودی همراه همسر و دختر خود برای حضور در برنامه نمایش نسخه ۴K "رمبو: اولین خون" و معرفی فیلم تازه "رمبو ۵: آخرین خون" به شهر ساحلی کن در جنوب فرانسه رفت. او که در این فیلم تازه با پاز وگا همبازی است، در نقش قهرمان سالخورده ماجرا به مکزیک می‌رود تا دخترخوانده‌اش را از دست کارتل‌های قاچاق مواد مخدر نجات دهد. استالونه با اعضای خانواده و بازیگر نقش مقابل خود در "آخرین خون" جداگانه روی فرش قرمز کن رفت.

این بازیگر جمهوریخواه با اشاره به اینکه "راکی" قرار نبوده هرگز یک چهره و قهرمان سیاسی باشد، افزود: "مردم می‌گویند راکی راستگراست اما از نظر من یک مرد ساده است که با ذهنیتی خاص رشد کرده و اصلا یک حیوان سیاسی نیست. بنابراین وقتی پرچم آمریکا را دور خودش می‌پیچد، فکر می‌کند دارد کار درست را انجام می‌دهد. هر وقت بوکسورها پرچم کشورشان را سر دست می‌گیرند، یعنی یاد گرفته‌اند این کار را بکنند."

استالونه اقرار کرد شخصیت جان رمبو را برای ابراز همدردی با بازگشتگان از جنگ ویتنام و کهنه‌سربازان درگیر با افسردگی ساخته و البته برای تغییر پایان‌بندی آن تلاش کرده است. در پایان رمان دیوید مورل که سال ۱۹۷۲ منتشر شد، رمبو کشته می‌شد اما او در مقام یکی از نویسندگان فیلمنامه و بازیگر اصلی کوشید پایانی دیگر بر سرنوشت رمبو رقم بزند و با زنده نگه داشتن این کهنه‌سرباز خشمگین، به هزاران بازگشته از جنگ پیام داد از فکر خودکشی بیرون بیایند.

بخشی از پرسش و پاسخ استالونه با خبرنگاران هم به ماجرای بازیگر شدن و رقابت او با آرنولد شوارتزنگر اختصاص داشت. ستاره اکشن ۷۲ ساله با اشاره به مشکل مادرزادی خود گفت: "واقعا نمی‌توانستم خوب حرف بزنم و وقتی در آگهی‌های تبلیغاتی چیزی می‌گفتم، هیچکس متوجه حرف‌هایم نمی‌شد. به همین دلیل اصلا تصور هم نمی‌کردم وارد دنیای فیلم و سینما بشوم؛ چه برسد به اینکه در بازیگری به موفقیت هم برسم."

استالونه با لحنی شوخ درباره دوستی عمیق میان خود و آرنولد گفت و افزود: "رقابت دیروز و دوستی امروز به هر دو نفر ما برای موفقیت در حرفه‌مان کمک کرد. هر کسی برای بهتر شدن و پیشرفت کردن نیاز به یک رقیب و دشمن دارد و اگر من آرنولد را نداشتم، یک دشمن برای خود می‌ساختم. او در آن سال‌ها همه چیز من را دزدید اما امروز دوستانی بسیار خوب هستیم و شک ندارم من از او بهترم!"

هفتاد و دومین دوره جشنواره فیلم کن شامگاه امروز شنبه با معرفی برنده نخل طلا و دیگر برگزیدگان به پایان می‌رسد.

 

رمبو راکی آرنولد شوارتزینگر آرنولد رمبو: آخرین خون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین