کد خبر: 35973 A

پخش فشن‌شوی ویکتوریا سیکرت لغو شد

پخش فشن‌شوی ویکتوریا سیکرت لغو شد

شوی ویکتوریا سیکرت که بزرگترین برنامه مد سال است دیگر از تلویزیون پخش نخواهد شد.

ایران آرت: فشن‌شوهای ویکتوریا سیکرت دیگر پخش تلویزیونی نخواهند داشت. این خبری بود که از روز جمعه مدیر عامل L Brands که شرکت مادر برند ویکتوریا سیکرت محسوب می‌شود به کارمندان خود اعلام کرد.

لس وکسنر بیان کرده که فکر نمی‌کند پخش فشن شو ویکتوریا سیکرت از تلویزیون دیگر با سیاست‌های تجاری این برند همخوانی داشته باشد و از سال ۲۰۱۹ میلادی به بعد این برند در نظر دارد تا روی محتواهای متفاوت‌تر و هیجان‌انگیزتر برای مشتریان هدف خود کار کند و به دنبال آن، طرفداران برند ویکتوریا سیکرت می‌توانند شاهد مراسم‌های شگفت‌انگیز از این برند از طریق رسانه‌های دیجیتال جهانی باشند.

بر اساس گزارش منودلیار، این تغییر در سیاست تجاری از سوی این برند منطقی به نظر می‌رسد چرا که از سال ۱۹۹۵ میلادی که ویکتوریا سیکرت اولین فشن‌شو خود را برگزار کرد تاکنون اتفاقات زیادی افتاده است برای مثال دیگر برند ویکتوریا سیکرت آن سهم بزرگ از بازار را در اختیار ندارد ولی با این حال ویکتوریا سیکرت رسم هر ساله خود یعنی برگزاری فشن شو مشهور خود و پخش ان از شبکه تلویزیونی را انجام می داد.

در سال‌های اخیر نگرانی‌های جهانی در مورد استانداردهای زیبایی برند ویکتوریا سیکرت که آن‌ها را به وسیله مدل‌ها و فرشتگان خود رواج می‌دهد، به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است؛ معترضان به استانداردهایی که مدل‌ها و فرشتگان ویکتوریا سیکرت رعایت و به دیگر بانوان هم القا می‌کنند، می‌گویند که این برند از مدل های مختلف در فشن شو ها و تبلیغات گوناگون خود استفاده نمی‌کند و خود را به یک سری از مدل ها که با استانداردهای زیبایی این برند لباس زیر بانوان هماهنگی دارند به تکرار بهره می‌برد.

از طرفی برخی دیگر نیز ضعف برند ویکتوریا سیکرت را در عدم استفاده از مدل‌هایی می‌دانند که هر کدام آناتومی و فرم اندام متفاوت داشته باشد که گاهاً با اندام‌های ایده‌آل و فوق‌العاده زیبای فرشته‌های این برند فاصله زیادی دارند.همین مسئله موجب شده که حتی بعضی از مدل‌ها، ستاره‌ها و سلبریتی‌های معروف و مشهور هم فشن شو های این برند را تحریم کنند.

برند ویکتوریا سیکرت در زمینه فروش هم دچار افت قابل ملاحظه‌ای شده است به ویژه لاین مخصوص نوجوانان این برند یعنی PINK که بسیاری از مشتریان خود را از دست داده و به رقبای خود واگذار کرده است.

باید دید برند ویکتوریا سیکرت چه سیاست‌های جدیدی را برای بهبود وضعیت خود در نظر گرفته و این سیاست‌های جدید چقدر می‌تواند به این برند در برگشتن به جایگاه قبل خود کمک خواهد کرد.

 

مدل مانکن ویکتوریا سکرت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین