کد خبر: 35949 A

عجیب و غریب‌ها به سینما می‌آیند

عجیب و غریب‌ها به سینما می‌آیند

از آنونس فیلم سینمایی ترسناک "عجیب و غریب‌ها" با بازی امیل هرش رونمایی شد.

ایران آرت: فیلم‌های تریلر ترسناکی که در آن‌ها والدین تلاش می‌کنند در برابر خطرهای بیرونی از فرزندان‌شان مراقبت کنند، بسیار فراوان‌اند و «عجیب‌وغریب‌ها» (زک لیپووسکی و آدام بی. اِستاین) هم در ظاهر یکی از آن‌هاست.

اما این فیلم که سال گذشته در جشنواره تورنتو نمایش داده شد و مورد استقبال منتقدان و تماشاگران قرار گرفت، به‌مراتب بیش از این‌هاست؛ و این موضوع از آنونس «عجیب‌وغریب‌ها» به‌خوبی برمی‌آید که به‌تازگی به بهانه اکران فیلم از ۲۳ اوت (اول شهریور) در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش هنروتجربه، در نقد «پلی‌لیست» درباره فیلم چنین نوشته شده است: «این فیلم نمونه بسیار خوبی است از استفاده حداکثری از حداقل‌ها: بازیگران توانمند، فیلم‌نامه جالب و کارگردانی مطمئن که می‌توانند به‌خوبی فقدان جلوه‌های ویژه نظرگیر و لوکیشن‌های منحصربه‌فرد را جبران کنند.»

اما داستان فیلم که در ژانر علمی‌خیالی هم قرار می‌گیرد، درباره پدری آشفته است که دختر جسور هفت‌ساله‌اش را در خانه زندانی می‌کند و نسبت به خطرات مرگبار بیرونی به او هشدار می‌دهد. اما مرد مرموزی به نام اسنوکان، دختر را متقاعد به فرار می‌کند تا در سفری برای رسیدن به خانواده، آزادی و انتقام او را همراهی کند.

«عجیب‌وغریب‌ها» با حضور اِمیل هِرش، بروس درن، گریس پارک، آماندا کرو و لکسی کوکر در نقش‌های اصلی، اولین فیلم بلند دو کارگردان جوانش است که پس از موفقیت فیلم‌شان برای کارگردانی پروژه‌ای با نام «کیم پاسیبل» برای کمپانی دیزنی انتخاب شدند.


 

فیلم ترسناک عجیب و غریب ها زک لیپووسکی آدام بی. استاین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین