کد خبر: 35913 A

بازیگر "بازی تاج و تخت" اجازه ندارد سریال را ببیند

بازیگر "بازی تاج و تخت" اجازه ندارد سریال را ببیند

یکی از بازیگران "بازی تاج و تخت" از سوی پدر و مادرش برای دیدن این سریال منع شده است.

ایران آرت: روز دوشنبه ۲۰ مه (۳۰ اردیبهشت) قسمت آخر سریال "بازی تاج و تخت" که یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی به سبک خیال‌پردازی حماسی است از شبکه اچ. بی. او پخش شد.

سریال"بازی تاج‌وتخت" رکورددار تعداد بیشترین بیننده در شبکه اچ. بی.او است و در کشورهای مختلف طرفداران زیادی دارد. با وجود استفاده از خشونت که انتقاداتی را به این مجموعه وارد آورده، این سریال موافقان و مخالفان زیادی داشته. این سریال تاکنون نامزد و برنده بسیاری از جوایز شده‌است. 

به گزارش خبرآنلاین، از آن جایی می‌توان گفت این سریال بسیار پرطرفدار است که در زمان پخش قسمت سوم فصل هشتم اپیزود"شب طولانی" رکورد دار بیشترین توییت در تاریخ تلویزیون شد. در طول ۸۲ دقیقه زمان پخش این اپیزود، حدود ۷.۸میلیون توییت انجام شد. این قسمت، طولانی‌ترین اپیزود سریال بود و این موضوع به ثبت این رکورد باورنکردنی کمک کرد.

همانطور که انتظار می‌رفت بیشترین توئیت‌ها درباره شخصیت‌های آریا استارک، شاه شب، برن و جان اسنو بوده است.

این سریال همانطور که گفته شد جز یکی از سریال‌های پرخشونت تلویزیون شناخته شده است، شاید بتوان گفت یکی از دلایل مخالفان این است که سریال"بازی تاج و تخت" یکی از خونین‌ترین سریال‌های تاریخ است.

به صورت متوسط در هر اپیزود این سریال چهار نفر کشته می‌شوند. در چهار فصل اول این سریال لااقل ۱۳۳ نفر از شخصیت‌های داستان کشته می‌شوند. خونین‌ترین اپیزود این سریال هم بلک‌واتر است که طی آن هزاران نفر از نیروهای کینگزلندینگ و ناوگان دریایی استنیس کشته می‌شوند. ولی معروف‌ترین اپیزود سریال از نظر خون‌ریزی بدون شک اپیزودرینز آو کستمیر است. طی این اپیزود که به عروسی قرمز هم معروف است لااقل هفت نفر از اصلی‌ترین شخصیت‌های داستان کشته می‌شوند.

یک‌بار امیلیا کلارک بازیگر نقش دنریس تارگرین در رابطه با خشونت سریال گفت: "من فکر می‌کنم افرادی که این سریال را می‌بینند بعد از پایان سریال حتما باید روانکاوی شوند، زیرا سریال بسیار خشونت آمیز است."

خشونت سریال اما در همین جا پایان نمی یابد؛ بِلا رمزی بازیگر ۱۶ساله سریال "بازی تاج و تخت" هم قربانی دیگر خشونت این سریال است. او که خود یکی از بازیگران این سریال است اجازه ندارد این مجموعه  را تماشا کند، زیرا  پدر و مادرش معتقد هستند او هنوز بچه است و دیدن این سریال برای سنش مناسب نیست! 

 

بازی تاج و تخت بلا رمزی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین