کد خبر: 35905 A

نویسندگان مقابل برگزیت قرار گرفتند

نویسندگان مقابل برگزیت قرار گرفتند

جان لوکاره و نیل گیمن نیز به جمع نویسندگانی پیوستند که همواره در تلاش‌اند مردم را نسبت به عواقب توافق‌نامه "برگزیت" (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) آگاه کنند.

ایران آرت: بسیاری از نویسندگان برجسته بریتانیایی طی نامه‌ای‌ که به ‌این نشریه ارائه شده است، از رای‌دهندگان بریتانیایی می‌خواهند در رای‌گیری روز سه‌شنبه از اتحادیه اروپا حمایت کنند و در غیر این‌ صورت خود را برای مشکلات اقتصادی جدی آماده کنند.

این نامه شامل امضای نویسندگان مطرحی همچون "رابرت هریس»، "جان لوکاره" و "فیلیپ پولمن» است که وعده‌های طرفداران "برگزیت" را با ادبیات طعنه‌آمیز مورد انتقاد قرار داده‌اند. 

به گزارش ایسنا، ده‌ها نویسنده که نام خود را در نامه ارائه‌شده به گاردین ثبت کرده‌اند، از مردم خواسته‌اند تا در انتخابات روز سه‌شنبه پارلمان اروپا از فرصت استفاده کنند و از اتحادیه اروپا حمایت کنند، در غیر این صورت حتما متوجه هستند که انتخاب کرده‌اند چه چیزی را هم برای خودشان و هم برای تمامی اطرافیان‌شان از دست بدهند.

در این نامه که از قول نویسندگانی همچون "‌نیل گیمن»، "کیت ویلیامز"، و "لوری پنی» نوشته شده چنین آمده است: "تصمیم می‌گیرید که چیزی را از دست بدهید؟ این سوالی است که به نظر ما تمامی اقشار جامعه را دربر می‌گیرد. چرا که ما پیش از این عادت داشتیم درباره پیشرفت‌های توافق "‌برگزیت"،‌ پول بیشتر  و فرصت‌های بیشتر بشنویم. حالا  از حامیان توافق "برگزیت" می‌خواهیم به ما اطمینان بدهند که شرایط به وخامت آخرین جنگ جهانی بدل نشود.» 

در این نامه به این موضوع اشاره شده که همچون صنعت اتومبیل‌سازی، درآمد نویسندگان نیز تحت تاثیر توافق‌نامه "‌برگزیت» ‌قرار خواهد گرفت. صادرات کتاب حدود ۶۰ درصد از درآمد انتشاراتی‌های بریتانیا را به خود اختصاص می‌دهد که ۳۶ درصد از آن به اروپا صادر می‌شود.

فیلیپ پولمن برگزیت الیوود جان لوکاره رابرت هریس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین