کد خبر: 35817 A

خداحافظی احساسی امیلیا کلارک با طرفداران "بازی تاج و تخت"/ عکس

امیلیا کلارک بازیگر نقش دنریس تارگرین همزمان با پایان پخش سریال "بازی تاج و تخت" از بینندگان سریال قدردانی کرد.

ایران آرت: چند ساعت قبل از پخش یکی از مهترین اپیزودهای تاریخ تلویزیون، بازیگر نقش "مادر اژدها" و شبکه‌ی کابلی HBO احساساتی شدند.

سریال "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) شبکه‌ی HBO شب گذشته با پخش اپیزود ششم از فصل هشتم به پایان رسید اما "دنریس تارگرین" و شبکه تمایل نداشتند بدون وداعی شایسته از تلویزیون بروند. چند ساعت پیش از پخش اپیزودی که توسط "دن وایس" و "دیوید بنیاف" نوشته و کارگردانی شده، "امیلیا کلارک" و HBO برای قدردانی از عوامل، بازیگران و هواداران سراسر دنیا به سراغ شبکه‌های اجتماعی و یک روزنامه رفتند.

بر اساس گزارش سی نما، کلارک نامزد امی که از سال ۲۰۱۱ نقش "دنریس تارگرین" را در سریال بازی می‌کند، در صفحه‌ی اینستاگرام خود ضمن ارسال چند تصویر از هوادران قدردانی کرد. شبکه‌ی HBO نیز که با شش اپیزود فصل پایانی رکوردهای بسیاری را شکسته به روشی سنتی متوسل شده و بیانیه‌ی خود را در روزنامه‌ی نیویورک تایمز منتشر ساخته است.

کلارک می‌نویسد: "داستان مادر اژدها تمام زندگی من در دوران بزرگسالی را به تصرف خود درآورده. این زن تمام قلب مرا تسخیر کرده. من درون شعله‌های آتش اژدها عرق ریختم، و اشک برای آن‌ها که خانواده‌ی ما را زودهنگام ترک گفتند، و وقتی که در تلاش بودم نقش کالیسی، را به درستی بازی کنم و جملات زیبا و اعمال او (و اسامی) را [به خاطر بسپارم] به مغز خود فشار آوردم.

"بازی تاج‌وتخت مرا به عنوان یک زن، یک بازیگر و یک انسان شکل داد. ای کاش پدر عزیزم اینجا بود تا می‌دید تا کجا پر کشیده‌ایم.

"اما به شما، هواداران جادویی و مهربان یک قدردانی بدهکارم. به خاطر نگاه‌های خیره‌ و پیوسته‌تان به آنچه ساختیم و آنچه من با شخصیتی کردم که پیش از به سر کردن کلاه‌گیس پلاتین رنگ، در قلب بسیاری جا خوش کرده بود. بدون شما مایی وجود ندارد.

"و حالا دیدبانی ما به پایان می‌رسد."

Untitled

امیلیا کلارک بازی تاج و تخت گیم آف ترونز دیوید بنیاف دن وایس
نظرات خوانندگان
  • parisa
    پاسخ

    فیلمش عالی بود خیلی دوسش دارمممم مچکر از همه ی کسانی ک برای این سریال زحمت کشیدند

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین