کد خبر: 35726 A

نظر متفاوت جورج کلونی درباره فیلم‌های آنلاین

نظر متفاوت جورج کلونی درباره فیلم‌های آنلاین

جورج کلونی که با همسرش در برنامه رونمایی سریال "کچ ۲۲" در لندن شرکت کرده بود از علاقه‌اش به سرویس‌های نمایش استریمینگ پرده برداشت.

ایران آرت: جورج کلونی که چهارشنبه شب در مراسم رونمایی سریال «تبصره ۲۲» شرکت کرده بود از رسانه‌های استریمینگ به عنوان ابزاری یاد کرد که چشم‌انداز رسانه را تغییر داده‌اند.

به گزارش مهر، در مراسم فرش قرمز این سریال کلونی در پاسخ به سوالی درباره قرارداد دیزنی برای کنترل کامل شبکه هولو که در هفته اخیر انجام شد، گفت: این کمپانی قرار است بزرگ‌ترین کمپانی دنیا شود. خب باید ببینم چه می‌شود. می‌تواند جالب باشد. من باب ایگر مدیرعامل دیزنی را دوست دارم؛ او دوست خوبی است و مطمئنم همه چیز جالب خواهد بود.

با عقد این قرارداد دیزنی در فضای استریمینگ نیز مسیر خودش را خواهد رفت و این پیش از آن است که سرویس استریمینگ دیزنی پلاس از اواخر امسال کار خود را شروع کند.

با این حال کلونی افزود قصد ندارد تا کارش را بر سرویس استریمینگ متمرکز کند. او گفت: کارهای زیاد جالبی وجود دارد. با متروگلدوین مایر قرار داریم؛ بنابراین هنوز با این سیستم کار می‌کنیم. در عین حال می‌دانید که یک عالم داستان‌های خوب وجود دارد که می‌شود به سراغشان رفت و آنها را برای استریم کنندگان ساخت چون خودم فیلم‌های زیادی ساخته‌ام. فیلم‌هایی مثل «شب خوش و موفق باشی» یکی از این فیلم‌هاست و فیلم‌هایی مثل آنکه کوچک هستند و لازم نیست اصلاً در یک استودیوی بزرگ ساخته شوند، واقعاً برای استریم خوب هستند.

وی در عین حال افزود نمایش فیلم از طریق آنلاین به خلاقیت و کشف مخاطبان جدید کمک می‌کند و مخصوصاً داستان‌هایی که کاری به کار ابرقهرمان‌ها ندارند به خوبی می‌توانند در این سرویس ارائه فیلم مخاطبان خود را پیدا کنند.

کلونی که تهیه‌کننده «تبصره ۲۲» بر مبنای رمانی از جوزف هلر که سال ۱۹۶۱ نوشته شد است، دو اپیزود از ۶ اپیزود این سریال را کارگردانی هم کرد و در آن در کنار کریستوفر آبوت، کایل چندلر، تسا فرر و هیو لوری نقش‌آفرینی هم کرد.

این سریال در آمریکا در شبکه هولو، در ایتالیا در شبکه اسکای ایتالیا و در بریتانیا در کانال ۴ روی آنتن می‌رود. کانال پلوس فرانسه هم حق پخش این سریال را خریداری کرده است.

داستان این سریال در ایتالیا و در دوره جنگ جهانی دوم می‌گذرد و داستان بر شخصیت کاپیتان جان یوساریان با بازی کریستوفر آبوت متمرکز است که سرباز نیروی هوایی است که درگیر یک ماده قانونی به نام «کچ ۲۲» یا «تبصره ۲۲» می‌شود.

کلونی با اشاره به داستان فیلم افزود: زمان‌بندی برای اقتباس از داستان طنزی مرتبط با جنگ جهانی دوم کاملاً با امروز منطبق است.

وی با اشاره به اینکه فکر می‌کند امروز دورانی ابزورد و پوچ در تاریخ ماست، افزود: از لحاظ سیاسی در بسیاری از کشورهای مختلف چنین فضایی حاکم است و فکر می‌کنم طنز بی‌نظیر این سریال اکنون برای خیلی‌ها قابل درک است.

این بازیگر گفت: فیلم‌ها به صورت معمول فقط داستان را منتقل نمی‌کنند بلکه به نوعی بازتابی از آنچه ما هستیم، هستند. بنابراین ممکن است در ۱۰ یا ۱۵ سال ما به دو رو برمان نگاه کنیم و فکر کنیم این پوچی زمان نمی‌شناسد.

 

هالیوود جورج کلونی نتفلیکس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین