کد خبر: 35710 A

زنی که افتخار نجات شهر را به هیچ مردی نمی‌دهد/عکس

زنی که افتخار نجات شهر را به هیچ مردی نمی‌دهد/عکس

سریال "بت‌وومن" پاییز آینده و در روزهای یکشنبه از شبکه‌ی CW‌ پخش می‌شود.

ایران آرت: در سریال "بت‌وومن" (Batwoman)، با جدایی "بتمن" از گاتهام، مردم شهر سر در گم شده‌اند. "کیت"، عموزاده‌ی "بروس وین" یا "بتمن"، محل استقرار او را کشف می‌کند و با استفاده از نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ای از لباس بروس به درگیری با جنایتکاران می‌پردازد. علاوه بر این، همانگونه که در تریلر توضیح داده می‌شود، کیت کلاه‌گیسی نیز به خصوصیات ظاهری خود می‌افزاید زیرا نمی‌خواهد فداکاری‌های او به حساب یک مرد زده شود. 

کیت زنی است که منتظر دستور نمی‌ماند. او برای کمک به خانواده و شهر خود، باید به چیزی تبدیل شود که پدرش از آن بیزار است: شوالیه‌ی تاریکی. "کیت کین" با همکاری ناخواهری خود ماری (نیکل کنگ) و "لوک فاکس" (کارمس جانسون)، فرزند "لوشس فاکس"، به عنوان "بت‌وومن" مسیر قبلی عموزاده‌ی گمشده‌اش را در پیش می‌گیرد.

با پایان یافتن سریال "ارو" (Arrow) با فصل هشتم و کراس‌اور "بحران در زمین‌های بی‌پایان" و سفارش ساخت گرفتن "بت‌وومن" از طرف شبکه‌ی CW، "ارو ورس" هیجان‌انگیزتر از همیشه است. 

به گزارش 30نما، اولین تصویر از اپیزود پایلوت "بت‌وومن"، شخصیت "کیت کین" با بازی "روبی رز" را در خیابان‌های گاتهام در کنار موتور سیکلت همیشگی‌اش نشان می‌دهد، اما در تصویر دوم کیت در کنار لباس بتمن مشاهده می‌شود و در مکانی قرار دارد که احتمالاً "بت‌کیو" محل استقرار "بروس وین" باشد.

بت وومن 2

"کارولاین درایز" نویسندگی اپیزود اول سریال را برعهده داشته و کارگردانی آن به "مارکوس سایگا" سپرده شده که در سریال‌های دیگری چون "تو" (You) و "خدا دوست من شد" (God Friended Me) را سابقه‌ی فعالیت دارد.

"بت‌وومن" پاییز آینده و در روزهای یکشنبه از شبکه‌ی CW‌ پخش می‌شود.

بتمن شوالیه تاریکی سریال سریال تلویزیونی بت وومن سریال پربیننده کیت زن ابرقهرمان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین