کد خبر: 35696 A

ثبت چند رکورد دیگر توسط "بازی تاج و تخت"

ثبت چند رکورد دیگر توسط "بازی تاج و تخت"

در حالی که فصل پایانی "بازی تاج و تخت" با انتقاداتی همراه شده است این سریال پرطرفدار همچنان به رکوردشکنی ادامه می‌دهد.

ایران آرت: «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در چند فصل گذشته رکورد بینندگان شبکه‌ی HBO‌ را جا به جا کرده و اپیزود ماثبل پایانی «ناقوس‌ها» پربیننده‌ترین اپیزود تاریخ سریال شده، اما از طرف دیگر در حال رکوردشکنی در IMDb‌ نیز هست. «بازی تاج‌وتخت» براساس اطلاعاتی که در پلتفرم‌های IMDbPro ارائه شده عملکرد بسیار خوبی داشته و رکوردهایی را به ثبت رسانده است. IMDb به فاصله‌ی چند روز مانده به پخش اپیزود پایانی، این آمار را را در اختیار «ایندی‌وایر» قرار داده است.

«بازی تاج‌وتخت» براساس رتبه‌بندی هفتگی IMDbPro، برای شش سال متوالی (۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷) به عنوان برترین سریال تلویزیونی شناخته شده است. این فهرست از تعداد مشاهدات صفحه‌ی سریال توسط صدها میلیون بازدیدکننده‌ی ماهانه و منحصر به فرد به دست آمده است. علت اصلی قرار نگرفتن «بازی تاج‌وتخت» در رتبه‌ی اول برترین سریال‌ها برای هفتمی سال متوالی این بود که سریال در سال ۲۰۱۸ روی ایر نرفت، اما در سال ۲۰۱۹ بار دیگر به صدر جدول بازگشته است.

علاوه بر این، مشاهدات «بازی تاج‌وتخت» در اپلیکیشن‌های iOS و اندروید IMDbPro بیش از هر عنوان تلویزیونی یا سینمایی در تاریخ این شرکت است. این سریال همچنین بیش از هر عنوان تلویزیونی دیگری در تاریخ از طریق IMDbPro Track پیگیری شده است.

به گزارش سی نما، «بازی تاج‌وتخت» افزون بر این، رکورد ثبت امتیاز برای سریال‌های تلویزیونی را هم به خود اختصاص داده و بنابر اعلام IMDb حدود ۱.۵ میلیون کاربر به این سریال رأی داده‌اند تا امتیاز آن به ۹.۵ ستاره برسد. برترین اپیزود سریال تاکنون «نبرد حرامزادگان» (Battle of the Bastards) بوده که برنده جایزه امی بهترین کارگردانی نیز شده است. این اپیزود از ۱۶۶ هزار رأی امتیاز ۹.۹ دریافت کرده است.

تاکنون بیش از ۳۰۰ ویدیوی مرتبط با «بازی تاج‌وتخت» در IMDb بارگذاری شده که در تاریخ وبسایت برای عناوین تلویزیونی بی‌سابقه است. پربیننده‌ترین ویدیوها «تکامل آریا استارک» و ویدیوهای دیگری در مورد تست بازیگری «امیلیا کلارک» و تاریخچه‌ی «نایت کینگ» بوده‌اند.

شبکه‌ی HBO قسمت پایانی سریال «بازی تاج‌وتخت» را دوشنبه آینده روی ایر می‌برد.

 

بازی تاج و تخت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین