کد خبر: 35668 A

هواداران به "بازی تاج‌ و تخت" پشت کردند/۴۰ هزار امضای اعتراضی

هواداران به "بازی تاج‌ و تخت" پشت کردند/۴۰ هزار امضای اعتراضی

آخرین اپیزودهای پربیننده‌ترین سریال تلویزیونی جهان بیشترین انتقادات را در پی داشته است.

ایران آرت: اعتراضات علیه «بازی تاج‌وتخت» با کمپین جمع آوری امضاء به اوج خود رسید. براساس این درخواست که تاکنون توسط بیش از ۴۵ هزار فرد امضاء شده، «دیوید بنیاف» و «دن وایس» نویسندگان سریال باید شش اپیزود آخر سریال را بازسازی کنند. قسمت پنجم از فصل هشتم تحت عنوان «ناقوس‌ها» یکی از بحث‌برانگیزترین حوادث سریال روی می‌دهد و «دنریس تارگرین» به شکلی جنون‌آمیز «کینگز لندینگ» را با ساکنین آن به آتش می‌کشد.

در متن این درخواست آمده است: «دیوید بیناف و دی.بی. وایس ثابت کردند که وقتی منبع الهامی (مانند کتاب‌ها) نداشته باشند نویسندگانی نالایق‌اند. این سریال مستحق فصل پایانی منطقی‌تری است. از شبکه‌ی HBO می‌خواهیم این اتفاق را عملی کند.»

سی نما نوشت؛ ثبت بیش از ۴۰ هزار امضا نشان می‌دهد که فصل پایانی «بازی تاج‌وتخت» تا چه اندازه در برآورده ساختن انتظارات هواداران ناکام مانده است. بسیاری از منتقدین و هواداران معتقد بودند که اپیزود «ناقوس‌ها» که ۱۲ می روی ایر رفت، موفق نشد «دنریس» را از یک قهرمان به درستی به یک ضدقهرمان تبدیل کند و حوادث بیش از حد سریع روی دادند. یکی از معترضین این سریال «مگان الیسون» مؤسس استودیوی‌ فیلمسازی «آناپورنا» است.

الیسون در صفحه‌ی توئیتر خود پس از پخش اپیزود می‌نویسد: «دن وایس و دیوید بنیاف ۳۰ سال تلاش جورج آر. آر. مارتین را ظرف ۹۰ دقیقه هدر دادند. آن‌ها ظاهراً انسان‌های ضد زن کثیفی‌اند که بدون جورج آر. آر. مارتین هیچ‌اند. دنریس که عمری از بیگناهان دفاع می‌کرد هیچ انگیزه‌ای برای آتش زدن کینگز لندینگ نداشت.»

الیسون اعتراف می‌کند که واکنش او به اپیزو از روی احساسات و زننده بوده اما همچنان پای انتقاد خود می‌ایستد و می‌گوید نویسندگان در تبدیل دنریس به «ملکه‌ی دیوانه» ضعیف عمل کرده‌اند.

اپیزود پایانی فصل هشتم «بازی تاج‌وتخت» دوشنبه آینده پخش می‌شود.

 

بازی تاج و تخت
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    سلام آقا اگه این امضا جمع کردنه آنلاینه لینک بدین بریم مشارکت کنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین