کد خبر: 35622 A

نظر احساسی آقای بازیگر درباره زندگی پس از مرگ

نظر احساسی آقای بازیگر درباره زندگی پس از مرگ

ایران آرت: پاسخ «کیانو ریوز» به «استیون کولبر» در «شوی آخرشب» (The Late Show) در مور سرنوشت بشر پس از مرگ جنجالی شد. این پرسش ابتدا خنده‌ی حضار را به دنبال داشت، اما این واکنش ساده‌ی «کیانو ریوز» بود که بینندگان را احساساتی کرد.

ریوز جواب می‌دهد: «می‌دانم آن‌هایی که ما را دوست‌ دارند دلتنگ‌مان می‌شوند.»

سی نما در ادامه نوشت؛ ریوز تاکنون چندین مرتبه در طول دوران بازیگری‌اش مرگ نزدیکانش را تجربه کرده است. در همان سالی که «ماتریکس» او به یک پدیده‌ی جهانی تبدیل شد و ریوز را فوق‌ستاره کرد، او و نامزدش «جنیفر سایم» فرزند دخترشان را در حین زایمان از دست دادند. سایم نیز دو سال بعد در یک حادثه‌ی رانندگی در لس آنجلس جان سپرد. ریوز در آن ایام خود را برای دنباله‌های «ماتریکس» آماده می‌کرد و سعی می‌کرد در انظار عمومی ظاهر نشود.

ویدیوی صحبت‌های ریوز در «شوی آخرشب» کولبر بیش از پنج میلیون مرتبه در توئیتر مشاهده شده و آمارش همچنان درحال افزایش است. ریوز برای معرفی «جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم» (John Wick: Chapter 3 – Parabellum) در شوی کولبر حضور یافته بود. این چندگانه‌ی اکشن و محبوب برای اولین بار در تابستان روی پرده می‌رود و از اعتماد بالای استودیو به فیلم نشان دارد. «کیانو ریوز» از سال ۲۰۱۴ تاکنون در این قش ظاهر شده و این احتمال وجود دارد که برای بار چهارم بازگردد.

 

جان ویک 3 کیانو ریوز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین