کد خبر: 35570 A

کمدی‌بازی با زامبی‎‌ها در افتتاحیه کن

کمدی‌بازی با زامبی‎‌ها در افتتاحیه کن

بیل موری درباره فیلم افتتاحیه جشنواره کن می‌گوید: جیم جارموش یک فیلم‌نامه درجه یک نوشته و ترکیب بازیگران عالی‌ را دور هم جمع کرده است.

ایران آرت: هفتادودومین جشنواره فیلم کن از فردا چهاردهم مه (۲۴ اردیبهشت) با نمایش جدیدترین اثر جیم جارموش با نام "مردگان نمی‌میرند" کارش را آغاز می‌کند.

اما فیلم ترکیب فوق‌العاده‌ای از بازیگران را در خود جای داده است که شامل بیل موری، آدام درایور، کلویی سِویگنی، تیلدا سویینتن، استیو بوسمی، دنی گلاور، تام وِیتس، ایگی پاپ، سلنا گومز و دیگران می‌شود.

از این بین، موری که می‌گوید دنیل کریگ هم زمانی قرار بود به پروژه ملحق شود، در گفت‌وگوی تازه‌ای درباره فیلم چنین توضیح می‌دهد: "من فیلم خوبی دارم که به‌زودی به نمایش درمی‌آید. خودتان را آماده کنید چون فیلمی درباره زامبی‌هاست. جیم جارموش یک فیلم‌نامه خنده‌دار و درجه یک در این دنیا نوشته است و ترکیب بازیگران عالی‌ای را دور هم جمع کرده است… این فیلم در طول تابستان فیلم‌برداری شد و خیال‌تان راحت باشد که من نقش یک زامبی را بازی نکرده‌ام."

به گزارش هنروتجربه، کلیپ تازه‌ای که از "مردگان نمی‌میرند" در آستانه افتتاح جشنواره کن منتشر شده است، به‌خوبی شوخ‌طبعی فیلم را نمایش می‌دهد.

این اثر جارموش فردا کن را افتتاح می‌کند و به فاصله یک ماه از چهاردهم ژوئن (۲۴ خرداد) نمایش عمومی‌اش آغاز می‎شود.

این دوره جشنواره کن که الخاندرو گونسالس اینیاریتو رییس هیأت داورانش است، تا ۲۵ مه (چهارم خرداد) برپاست.

 

جشنواره فیلم کن سلنا گومز جیم جارموش دنیل کریگ بیل موری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین