کد خبر: 35531 A

سریال پرطرفدار فاکس تمدید شد/ سفر به ۴۰۰ سال آینده

سریال پرطرفدار فاکس تمدید شد/ سفر به ۴۰۰ سال آینده

با اعلام شبکه فاکس فصل سوم سریال علمی تخیلی "ارویل" ساخته خواهد شد.

ایران آرت: سریال علمی تخیلی "ارویل" (The Orville) برای فصل سوم به شبکه‌ی فاکس بازمی‌گردد. تمدید قرارداد سازندگان این سریال با شبکه دور از انتظار نبود. این سریال نامه‌ای عاشقانه با لحنی طنز توصیف شده از طرف "سث مک‌فارلین"‌ نویسنده به "پیشتازان فضا" (Star Trek).

داستان سریال در ۴۰۰ سال آینده روی می‌دهد و ماجراجویی‌های سفینه‌ی فضایی "ارویل" را روایت می‌کند. اعضای این فضاپیما را انسان‌ها و بیگانگان فضایی تشکیل می‌دهند و در کنار یکدیگر با شگفتی‌ها مخاطرات آسمان‌ها مواجه شوند.

به گزارش سی نما، "سث مک‌فارلین" نویسندگی این سریال را برعهده دارد و در نقش کاپیتان "اد مرسر" بازی می‌کند و "آدرین پالیکی" در نقش فرمانده "کلی گریسن"، همسر سابق اد. دیگر بازیگران سریال شامل "پنی جانسون جرالد"، "اسکات گرایمز"، "پیتر میکن"، "هاستن سیج"، "جی لی"، "مارک جکسون"، "چاد ال. کلمن" و "جسیکا زور" می‌شوند.

سریال "ارویل" یکی از عناوین پربیننده در شبکه‌های آنلاین بوده و فصل اول آن به صورت میانگین در پلتفرم‌های مختلف ۱۰.۷ میلیون بیننده را به خود جذب کرد و میانگین ۱.۴ میلیون مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله را به ثبت رساند. قسمت پایانی فصل دوم که ۲۵ آپریل گذشته از فاکس پخش شد، ریتینگ ۰.۷ را به جا گذاشت و به صورت زنده و تا پایان روز ۲.۹۲ میلیون بیننده داشت.

"ارویل" اکنون یکی از مدعیان کسب جوایز امی است. مک‌فارلین می‌گوید در ابتدا قصد داشته سریالی کمدی بسازد اما این ژانر ممکن است پوششی باشد برای داستانی که حقیقتاً می‌خواسته خلق کند: "وقتی این سریال را آغاز کردیم، آن را به گونه‌ای طراحی کردیم که ترکیبی از کمدی و درام باشد و مرزی میان این دو ترسیم کند." مک‌فارلین معتقد است که تلخ‌تر شدن لحن سریال تصمیم درستی بوده است: "برای اینکه داستان سریال‌های یک ساعته تقویت شود باید حوادث جدی‌تری روی دهد. در ابتدا از همین مسئله می‌ترسیدم. اینکه اگر مردم با ما هم نظر نباشند زیاد دوام نمی‌آوریم. اما هم نظر بودند بنابراین به این سمت پیش رفتیم."

 

کارگردان سریال شبکه فاکس سریال پربیننده ارویل سث مک فارلین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین