کد خبر: 35463 A

بازیگر کهنه‌کار سینما پلیس می‌شود

بازیگر کهنه‌کار سینما پلیس می‌شود

ژان رنو بازیگر کهنه‌کار و سرشناس سینمای فرانسه در فیلم "شهر سرکش" تریلری به کارگردانی اولیویه مارشال جلوی دوربین می‌رود.

ایران آرت: فیلم "شهر سرکش" توسط اولیویه مارشال کارگردان "داستان یک تبهکار" و "سی و ششمین منطقه" با بازی ژان رنو ساخته می‌شود.

ورایتی خبر داد، داستان "شهر سرکش" که با بودجه ۱۳ میلیون دلاری ساخته می‌شود در مارسی می‌گذرد و درباره یک پلیس ضد تبهکاری با بازی رنو است که با روش‌های غیرمعمول درباره تیراندازی در یک بار شبانه در حال تحقیق است.

لانیک گوتی، استانیسلاس مرهار و دیوید بل دیگر بازیگران فیلم هستند.

آلن فیگلارس که پیشتر در "ربوده شده ۳"، "هویت بورن" و "ترانسپورتر" کار کرده بود مسئولیت صحنه‌های اکشن فیلم و بدل‌کاری‌ها را برعهده دارد.

فیلمبرداری این فیلم سپتامبر در جنوب فرانسه شروع می‌شود.

به گزارش مهر، حقوق این فیلم با فیلمنامه کامل آن، در جشنواره فیلم کن ارائه می‌شود. انتظار می‌رود "شهر سرکش" در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ در فرانسه اکران شود.

مارشال ۶۰ ساله قبلاً خودش پلیس بود و هم برای پلیس فرانسه و هم برای سازمان اطلاعات کار می‌کرد. در جریان فیلم‌های قبلی‌اش او اطلاعات با ارزشی از دنیای خطرناک باندهای تبهکاری ارائه کرده است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به "کژدم"، "به هیچکس نگو" و "پلیس خفته را بیدار نکن" اشاره کرد.

رنو که بازیگر فیلم به یادماندنی "حرفه‌ای" ساخته لوک بسون و فیلم‌های متعدد دیگری بوده است به تازگی به عنوان یکی از بازیگران فیلم جدید اسپایک لی یعنی " Da 5 Bloods" معرفی شد.

 

ژان رنو سینمای فرانسه شهر سرکش اولیویه مارشال داستان یک تبهکار سی و ششمین منطقه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین